Gå til innhold

Test av Apple iPhone 3GS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei:) hvorfor får ikke iphone 3GS fullt på totalintrykk når dere skriver at den er en av verdens beste mobiler? :)

 

Hei -

 

Takk for tilbakemeldingen. Det har å gjøre med at vi synes den har flere mangler som fremdeles skjemmer den litt. Prisen er ganske ekstrem. At du ikke kan kjøre applikasjoner i bakgrunner er også et viktig ankepunkt. Kombinert med et kamera som ikke er helt opp til standard, blir det vanskelig å gi den toppscore, selv om brukeropplevelsen er suveren.

Endret av Marius Røstad
Lenke til kommentar
Gjest Kjøpt iPhone

Hei! ser du sier prisen er ekstrem. Jeg kjøpte akkurat 32gb 3GS til 4800 hos telekiosken. Er det en ekstrem pris i forhold til andre, tilsvarende mobiler?

Lenke til kommentar
Gjest Kjøpt iPhone

Sa ingen ting om at den er kjøpt uten abonnement. Kjøpte den med Supersurf til Telenor. Sluttprisen blir da 4800 kroner (dette er nå satt opp fra telenor til 5200 etter at Netcom lanserte sine priser). Sjekk selv på telekiosken. Låser opp telefonen og lar simkortet ligge i en skuff. Da har jeg en opplåst telefon til 4800 kroner. Skitt fiske...

Lenke til kommentar
Gjest TorB.

Jau, da ønsker jeg deg tillykke med din nye iPhone i slutten av august når Telekjosken faktisk kan levere det de har tatt i mot forhåndsbestillinger for på nett.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Gjest Kriskh

Da burde du poengeter at det var med abo. Reng med bruddgebyr eller 12 mnd abo, og se hva prisen kommer på. Videre har Apple nedlagt forbud for salg av denne gjennom de offisielle salgskanalene i Norge før 31 Juli....Så vet ikke helt hva du tror du har kjøpt

Lenke til kommentar
Gjest Oddvar Mikalsen

"Nå er det faktisk mulig å bare klare seg med mobilen. MP3-spiller, kamera, videoopptaker og mobiltelefon i ett. Alt med tilfredsstillende resultater"

 

Jeg hadde ikke trodd at jeg i 2009 ville få oppleve en telefon med MP3-spiller, kamera, videoopptaker og mobiltelefon i ett - det er jo fantastisk

Lenke til kommentar
MP3-spiller, kamera, videoopptaker og mobiltelefon i ett med over-snittet kvalitet hadde jeg for flere år siden med min Nokia 6280. Kanskje litt unødvendig setning når det er ganske så standard per idag. :-)

 

Hehe, jeg tar den. Meningen var vel at totalpakken med iPhone nå gjør dette på en bedre måte enn alternativene og tidligere mobiler, men ser at den setningen ikke var helt pari. Skal se om jeg klarer å omformulere litt :)

Lenke til kommentar
Gjest kjøpt iPhone

Jeg aner ikke hvorfor du tviler kriskh. Prisen er inkludert 129 kroner i månden. 129 x 12 + 3299 = 4847. Sist jeg kjøpte noe på internett betalte jeg før varen var motatt, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan ha kjøpt den nå? Hvor lenge en må vente før en får varen er i denne sammenhengen uvesentlig, slik jeg ser det, og er opp til kjøper å vurdere om det er verdt det. Beklager tidligere uklarheter.

Lenke til kommentar

Har hatt iPhone 3G S i flere uker,kjøpt cash fra Network Norway,og den er jo bare sååå rå!

 

Bra artikkel forresten,dog synes jeg at hvis iPhone 3G S kun fortjener en femmer på terningen så er det ingen av de andre topptelefonene som forjener en sekser heller,for de er jo treige som f... på nettleserne sine..bare å se på artikkelen og videoen hos mobilen.no om Samsung Omnia HD,det innrømmes i artikkelen at nettlseren responderer treigt og det ses også på videoen! Har hatt mange topptelefoner fra Htc og også Samsung Omnia HD,og for meg er det ingen tvil om hvem som totalt er overlegent best : ***Apple iPhone 3G S***

 

Ps! Har forøvrig nettopp sett en grundig test av Htc Hero på Engaged.com og der går det også klart fram på videoene at den også er utrolig treigere på bl.a nettleseren enn iPhone 3G S..og dette forklares også utførlig teknisk hvorfor..

 

Så derfor,skal måten iPhone 3G S blir analysert fram til å få en femmer på være konsekvent for alle topptelefonene så er det ingen som fortjener en sekser!

 

Dæven iPhone 3G S er rå! :)

Lenke til kommentar

Og om det er noen som har lyst til å utfylle ovenstående artikkel med å lese en ganske så lidenskapelig teknisk mikronanodypgrundig artikkel om iPhone 3G S så er det bare å gå til : Anandtech.com : ´Understanding the iPhone 3GS´.

 

Og bokstavfeil i siste innlegg,det skulle stå : engadgetmobile.com (Htc Hero)

Lenke til kommentar

Obs! Nå er Apple oppdateringen til software 3.0.1 klar til å lastes ned via Mac eller Pc,har nettopp lastet den ned via min iMac og oppdatert både min iPhone 3G og min herlige iPhone 3G S.

 

Software 3.0.1 reparerer sårbarheten med at iPhonen worst case senario kunne hackes via sms.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...