Gå til innhold

Xbox Live 2009 update preview


Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk mail fra MS om at jeg var tatt med i previewen i dag. Lastet ned og installerte. Uten RRoD..

 

Av merkbare features kan jeg nevne følgende:

- Alt ser ut til å gå mer smooth. Tror det er en del performance-updates inni bildet.

- Man kan åpne dvd-trayet med x nå.. Veldig nyttig :D

- Avatar shop, hvor man kan kjøpe klær og props til avataren. Disse er stort sett hentet fra spill som Halo og Monkey Island. Man kan også sifte farge på plagg. Bare ett er støttet foreløpig (t-shirten med powerknapp-logoen) men jeg antar at dette er noe som kommer for de fleste plagg i fremtiden..

Personlig kommer jeg nok ikke til å sløse penger på dette.. Kanskje jeg kjøper rubber chicken with pulley eller en giant cottonswab. Hvis jeg føler for å kompensere litt, liksom...

- Games on demand: Dette er foreløpig bare en ny kategori inne i game marketplace, bestående av alle xbox originals spilla. Det kommer nok fulle xbox 360 spill her med tiden..

- Solutions er en kategori inne på My Xbox som inneholder forskjellige help topics..

- Netflix skal jo være ett av de største trekkplastrene med den nye oppdateringen -- men det funker jo ikke her i Norge/EU...

 

Noen andre her inne som kom med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...