Gå til innhold

Teknofil.no: Teknofil.no gjør at Firefox fryser


Anbefalte innlegg

Hei Teknofil!

 

Er det et eller annet som er galt med nettsiden deres? Firefox fryser i flere sekunder (ca 15) rett etter at siden har lastet. Hver gang jeg besøker nettstedet. Klikker jeg på en link (en artikkel f.eks.) så fryser Firefox igjen. Like lenge. Ingen problemer på noen andre nettsteder. Samme feil både på min bærbare og stasjonære.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, dette må vi sjekke ut nærmere. Jeg bruker Firefox hjemme (på Linux) og på jobb (Windows XP) og har ikke det samme problemet. Fint om du kan hjelpe meg med å svare på følgende to spørsmål slik at vi kan finne ut hvorfor dette skjer hos deg:

 

Vet du om dette problemet har vært lenge, eller om det er noe som har skjedd en av de siste dagene?

 

Har du samme problem hvis du leser Mobilen.no? Dette nettstedet driftes på samme platform og veldig mange av elementene er like, så det er grunn til å tro at du vil oppleve det samme problemet der.

Lenke til kommentar

Hei amund!

 

Opplevde dette bare i går faktisk. Fungerer fint igjen nå. Men det lugget skikkelig i går. Jeg kjørte diverse spywareprogrammer på PC-ene, for jeg mistenkte at det kunne være noe sånt som forårsaket dette. Men så fant jeg ut at jeg hadde problemet bare på Teknofil.no, men nå er alt altså helt fint igjen. Merkelig. Men feilen kan jo godt ligge hos meg da. Tenkte bare å skrive her for å finne ut om flere opplevde det samme.

 

Men nå er alt bra, så da kan vi vel likegodt legge saken død. ;-)

Endret av 1-2-3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...