Gå til innhold

Leie spill


Anbefalte innlegg

I England (Lovefilm) og USA (Gamefly og sikkert flere) er det mulig å leie spill. Dette er noe jeg savner. Er jo ganske dyrt med spill så kunne vært greit å ha muligheten til å leie spill. Det som gjør det mer irriterende er at vi har Lovefilm her i Norge også, men er kun i England de leier spill.

 

Regner med jeg hadde hørt om det om det var mulig, men noen som vet om spillutleie i Norge? I utgangspunktet over nett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I England (Lovefilm) og USA (Gamefly og sikkert flere) er det mulig å leie spill. Dette er noe jeg savner. Er jo ganske dyrt med spill så kunne vært greit å ha muligheten til å leie spill. Det som gjør det mer irriterende er at vi har Lovefilm her i Norge også, men er kun i England de leier spill.

 

Regner med jeg hadde hørt om det om det var mulig, men noen som vet om spillutleie i Norge? I utgangspunktet over nett.

Kanskje g-vip.com er noko for deg ?

Lenke til kommentar
Kanskje g-vip.com er noko for deg ?

 

Takker så mye for den linken der. Kommer til å sjekke siden litt nøyere før jeg blir medlem, men det ser meget lovende ut.

 

Noen som har erfaring med den siden?

 

Den burde iallefall flyttes til Generell Spilldiskusjon. Trodde det fantes en butikk del her jeg.. :hmm:

 

Har vært en moderator her som valgte å ikke gjøre noe så vi kan la de gjøre noe, men er forsåvidt enig med deg.

Lenke til kommentar

Men for trofé-horer som Pesico (no offense! :D) vil jo det vere ein grei måte å få tatt trophies til ein del spel som dei helst ikkje vil kjøpe til full pris. Terminator Salvation er vel eit godt eksempel der. Masse trophies som er kjapt gjort å få, grusomt dårleg spel som ein ikkje vil kjøpe :)

Lenke til kommentar
Og leie spiller er litt på trynet enkli. man leier det så og så lenge,er ikke på hvordan det funker, men da føler man at man må føllfure spillet fort som mulig, da er det bedre og spare og kjøpe spillet.

 

Terminator Salvation og Hannah Montana = Leie

Uncharted og GT 5 = Kjøpe

 

Med det sagt så ser ikke g-vip ut til å ha det store utvalget så det er poengløst.

 

Men for trofé-horer som Pesico (no offense! :D)

 

Non taken:p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

vet ikke kordan det er med andre biblioteker men i bergen har man kunne låne spill fra biblioteker i lengre tider. Ihvertfall bergen offentlige og nesttun sitt bibliotek. er ikke alltid spesielt nye spill og da jeg sjekket sist (noen år siden) hadde de bare pc spill tror jeg. men som sagt var det noen år siden. vet ikke hva de har nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...