Gå til innhold

Syke forhåndsbestilling tilbud på gamestop


Anbefalte innlegg

Vel dette kan kanskje se ut som reklame for gamestop kjeden men disse tilbudene er virkelig verdt å få med seg. Jeg jobber selv deltid på gamestop og kom til en virkelig hyggelig overraskelse i går.

 

Tilbudene går ut på at en bytter inn to spill og får da forhåndsbestille et av de store titlene i q3 for 1 kr. Her snakker vi om titler som: Brutal legend, Assassins creed 2, Dragon Age, Bayonetta, Uncharted 2, den nye Ratchet and Clank og mange flere. Jeg ble hvertfall helt overrasket for dette er ikke dårlig.

 

Sitter hvertfall selv hjemme nå og prøver å plukke med meg noen 360 spill jeg er lei av, har lyst på ihvertfall brutal legend og skal også prøve å skrape sammen spill til AC2 og Dragon Age.

 

Så vel.. er du som meg, altså du gleder deg til store titler som Uncharted 2, AC2, Brutal legend osv osv, og har en del spill liggende hjemme så deg, så har du fort noen hundre kroner å spare på detta...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg greier ikke kvitte meg med gamle spill selv, har jeg kjøpt dem skal jeg beholde dem. Litt samlemani får man jo ha!

 

Både økonomisk og plassbesparende å bytte inn gamle spill selvfølgelig - men jeg har ikke hjerte til det.

 

Edit: Bokstavkjeks

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Fine tilbud, men gamle spill forblir i hylla. Misliker også gamestop for jeg mistenker at de blant annet spekulerer i å selge spill før releasedato.

 

Javell? Der jeg jobber er de ihertfall skikkelig nazi på dette, og vi får stadig reminders på mail om at dette skal ikke skje. Disse mailene kommer da fra gamestop sverige, som vel styrer gamestop norge.

 

Uansett så må jeg nesten si meg enig i det folk sier her om å bytte inn sine gamle spill. Jeg trodde virkelig jeg skulle klare å finne 2 spill blant mine 21 xbox 360 spill som jeg vil bytte inn. Jeg fant kun 1... Lips (fikk det gratis i butikken), jeg har også problemer med dette. Men for dem som vil være enda mer økonomiske så finnes det andre løsninger når en bytter inn spill. Jeg har hvertfall gjort dette flere ganger mohehehe...

 

Gamestop har nå i sommertida hatt noen ganske greie tilbud på en del 360 spill. Her snakker vi om drittspill for ca 50 kr eller mindre. Ved å kjøpe 2 slike spill og da senere bytte dem inn så får en altså kjøpt titlene som brutal legend, AC2 eller Dragon age for.... hold deg fast... under 100 kr...

Dette er 1/6 av den originale prisen. Mange andre bruktspill koster mellom 100-200 kr... Det betyr at en uansett sparer penger på en slik metode... Ganske praktisk...

Lenke til kommentar

Haha Statuen, hurra for "undergraving" av eget tilbud i butikken man jobber i! ^_^

 

Hadde det ikke vært for at jeg er på fornavn med fler av gutta som jobber i "min" EB Games-sjappe skulle jeg gjerne ha gjort det men samvittigheten min stopper hinderer meg i å utnytte dem hehe.

Lenke til kommentar

Verdt å merke seg at dette gjelder ikke hva som helst av spill, de tar kun imot 2 splitter nye spill mot 1.

Dette tilbudet har dem hatt flere ganger, sist gang ble 99% avvist tror jeg i butikken. Var lang kø mot lanseringen av GTAIV og folk kom jo med sånn middels gamle spill og det funket ikke. Det fikk de vel en hundrelapp for eller noe . Da er det mye bedre å selge privat spør du meg.

Lenke til kommentar
Trur ikke du har peiling på hva du snakker om nå Avean. Det ligger en ekskluderingsliste på hjemmesiden dems, det er de eneste spillene dem ikke tar inn, samt duplikater.

 

Har handlet på dette tilbudet 2 ganger tidligere og blitt stoppet i kassen. Sier bare det jeg har erfart. Jeg ble fortalt av Gamestop ansatte at tilbudet gjaldt kun nye titler av verdi ikke litt gamle spill. Derfor syns jeg tilbudet høres feil ut. Bytt inn 2 spill mot et nytt, ja 2 splitter nye spill ja !

Lenke til kommentar

virker som et godt tilbud, men, seriøst kjøpe 2 drittspill til 100lappen og bare bytte de inn

over disken 2sekunder senere og få et spill til 6ganger prisen.. vel om det funker hehe.

 

 

 

skjuler denne for ikke å virke som om jeg hijacker threaden :p

 

Skjul
ser meg skreptisk på butikker som forhåndsselger spill som ikke finnes release dato på.

er endel måneder siden jeg var innom gamestop sist, og da sto diablo 3 og starcraft 2 i hyllene.

og da var ikke starcraft release datoen gitt og diablo3 har enda ingen releasedato.

 

ser vel snart Star Wars: The Old Republic for forhåndssalg der også snart sammen med

nye expansionen til World of Warcraft og Age of Conan.

 

 

kan virke som bra reklame for sjappa når de kan tillby spil som kommer om 5-6-12mnd

fram i tid, men det er bare teit når jeg spør de som står der om når spillet kommer ut og de

shrugger og sier: aner ikke. Og når de skal sjekke nettet så er offisiel release date TBA.

 

ser heller for meg at dette er en slags "reserver en kopi nå" men deven hvor rart er

det ikke å reservere en kopi av et spill som ingen vet når kommer ut engang? som de

ikke vet prisen på og ei heller innholdet i pakken.

/rant

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar
Trur ikke du har peiling på hva du snakker om nå Avean. Det ligger en ekskluderingsliste på hjemmesiden dems, det er de eneste spillene dem ikke tar inn, samt duplikater.

 

Har handlet på dette tilbudet 2 ganger tidligere og blitt stoppet i kassen. Sier bare det jeg har erfart. Jeg ble fortalt av Gamestop ansatte at tilbudet gjaldt kun nye titler av verdi ikke litt gamle spill. Derfor syns jeg tilbudet høres feil ut. Bytt inn 2 spill mot et nytt, ja 2 splitter nye spill ja !

Kan ikke forstå dette...? :huh:

 

Jeg har benyttet meg av gamestop sine tilbud flere ganger. Jeg har levert inn haug gamle spill som ikke står på ekskluderingslista flere ganger og aldri hatt noe problem. At de som står i kassa avviser deg på ett slikt grunnlag er ikke godt nok. Da er det bare å henvise til ekskluderingslista å be de ta seg en kraftig bolle! Skulle de fortsatt ikke gi seg, kan du forlange å prate med dagligleder av butikken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...