Gå til innhold

Xbox Live update details announced

Anbefalte innlegg

Skrevet

320 poeng for en leke til avataren din som du ikke har noe kontroll over selv? Det var en generøs drugiS! Vet vi om de i previewen får tilgang til Twitter/Facebook før 11?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde vi snakket om en ordentlig Warthog jeg kunne styre selv. Avataren min har fått en fin cardigan, så han får ikke noe mer. Den dagen jeg blir rik skal jeg lage meg en full size Warthog uansett, eventuelt en Vulture.

Skrevet
320 poeng for en leke til avataren din som du ikke har noe kontroll over selv? Det var en generøs drugiS! Vet vi om de i previewen får tilgang til Twitter/Facebook før 11?

Twitter og Facebook kommer ikke før til neste oppdatering.

Skrevet

Så det kommer enda en oppdatering senere i høst? Nå ble jeg litt skuffet.. menmen, får vel kose oss med Zune Marketplace og Games on Demand i mellomtiden da. :)

Skrevet

Hvis nye spill/spill som fortsatt selger bra havner på Marketplace så gir MS en veldig sterk finger til retail-kjeder, så det tviler jeg på kommer til å skje.

Skrevet

Men ved å legge ut spill som ikke selger bra eller som rett og slett er fra steinalderen til 299,- rekker de fingeren til brukerne, og det har de jo gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...