Gå til innhold

Xbox Live update details announced


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tommel regelen i Norge er at vi skal gange dollar med 10 med spill og elektronikk

 

Så 300 for dyreste blir nok rett

dette gjelder da stort sett for fysiske gjenstander.

 

edit: UPDATE: We're getting reports that Microsoft have been contacted and they have now confirmed the prices for the games on Games on Demand will vary in price. Starting at 1600 Microsoft Points all the way to 2400 Microsoft Points ($30).

 

så 300kr blir definitivt feil, heldigvis.

Endret av 530xd
Lenke til kommentar
Tommel regelen i Norge er at vi skal gange dollar med 10 med spill og elektronikk

 

Så 300 for dyreste blir nok rett

dette gjelder da stort sett for fysiske gjenstander.

 

edit: UPDATE: We're getting reports that Microsoft have been contacted and they have now confirmed the prices for the games on Games on Demand will vary in price. Starting at 1600 Microsoft Points all the way to 2400 Microsoft Points ($30).

 

så 300kr blir definitivt feil, heldigvis.

 

Så du tror 299 kr prisen som ligger på 360 spillene nå blir forandret?

 

Dream on.........

 

 

Ser ut som om det har kommet flere spill : D

 

 

Ser fortsatt bare 7?

 

 

The latest Preview Program update fixes a few behind the scenes things. No new features
Lenke til kommentar
Kewy:

Så du tror 299 kr prisen som ligger på 360 spillene nå blir forandret?

 

Dream on.........

 

 

2400ms poeng blir ikke 300kr uansett. (82kr for 1000 poeng vet du.)

 

 

 

 

Jeg tar nok ikke feil.....spillene koster 30 dollar når jeg logger inn på US konto, rimelig sikker det IKKE blir mulig å kjøpe med poeng

 

På E3 ble det jo tydelig sagt at det endelig var mulig med betale med ekte valuta og ikke poeng lenger

 

For at prisene skulle bli tydeligere på 360 on demand spill

 

Viva pinanta på US konto koster forresten 20 dollar (sonic også, men det ser jeg ikke på norsk konto), resten av spillene er 30 dollar, men i Norge koster Pinata hele 300 kr

 

Når det koster 10 dollar mindre skulle vi tro prisen iallfall ble 50-100 kr mindre i Norge

 

Men men.... ingenting blir bekreftet 100% før 11. August

Endret av Kewy
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
og kanskje Perfect Dark Zero, hvis jeg ikke finner det til en billig penge i fysisk form.

IKKE KJOP DET!!! Du kan heller faa det av meg! Aldri om du faar lov til aa bruke penger paa det javla drittspillet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...