EpicNerd Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Yo! Lager musikk selv og har lyst til å høre hva dere andre lager, og kanskje litt feedback på mine prosjekter Nyeste: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">
Gal_ape Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Dette virker jo som helt grei techno i mine ører. Kanskje sånt man finner på en cd ala "Ultimate Tunig Hitz 5", uten at det trenger å være negativt
bjaross Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 For folk som liker 70-tals progrock/hardrock, kan dei sjekke ut bandet mitt på www.myspace.com/daccordband -Heile debut-cden ligg ute for streaming
Gal_ape Skrevet 6. august 2009 Skrevet 6. august 2009 Ah, mordi! Har hørt remixene dine før og jeg sier det jeg tenkte før: Fantastisk. Har ikke hørt originalene, men du har uansett fått en stor stjerne i boka mi når det gjelder å produsere/remixe musikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå