Exia Skrevet 12. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2009 Har akkurat formatert c-disken, og WoW, steam osv lot jeg være igjen på d-disken, klarer å åpne steam spill. Det eneste som ikke går er Warcraft 3 og WoW Når jeg prøver å åpne mappen med filene til spillet i, så kommer det "Access is denied." Den står også som "read-only" Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Når du installerer noe på en annen partisjon legges det gjerne noen filer inn i systemmappene til Windows og registeret. Disse er nødvendige for at programmet skal fungere. Når du formaterte C: forsvant disse filene og installasjonen er dermed ufullstendig. Siden du får beskjed om at du ikke har rettighet til aksess regner jeg med disse spillene installerer en katalog under "documents & settings". Det beste du kan gjøre er å kopiere ut alle brukerfiler og installere på nytt over den gamle installasjonen. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 1. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Greia er det at jeg ikke får gjort noe som helst med den. Får jo ikke instalert over, slettet ,åpnet eller flytta. Den er liksom stuck der Lenke til kommentar
psyched Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Har du administrator rettigheter på din maskin? Prøv og høyre klikke på mappen, gå på alternativer/preferenses (vet ikke om det er det det heter) og se om du kan "opne" mappen der. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg har opplevd at Explorer ofte har problemer med store mapper. Prøv å se om du kan aksessere mappen med CMD.. Skriv f.ekes cd D:\WorldOfWarcraft hvis det er adressa til mappa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå