Gå til innhold

Ufo Aftermath: hjelp med russisk base

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pokker hvor jeg hater reticulans i dette spillet, de har en ufattelig evne til å slakte hele laget mitt, gjerne få sekund etter oppdraget har startet.

Oppdraget det gjelder nå er den hemmelige russiske forsknings basen som inneholder dreamland archives. Jeg kommer ikke inn engang. Starter ganske så omringet av reticulans som peprer på meg fra starten av. Hoved problemene er som følger: Raketter + drepe de fort nok. Noen som har noen tips? Mener å huske de hadde blå skjold, men har ikke møtt de før så aner ikke hva de er sterke mot :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt tips. Starten er vanskeligst i det oppdraget der.

Begynn å flytte folkene dine med en gang, ikke vent på at fiendene spawner. Flytt folkene dine mot der fiendene dukker opp, ta den ut ASAP zulu. Hold folkene dine i bevegelse for å unngå de saktere missilvåpnene.

Etter at du har tatt ut de to første gruppene med fiender skal resten gå cirka greit med standardtaktikk.

Skrevet

Etter flere forsøk, og utskifting av ca alt utstyr (fant endelig ut hva blått skjold var godt mot) og er nå kommer til steget hvor jeg må kapre ett skip...herregud sier jeg bare :p Mulig jeg skal prøve å mindcontrolle noen av missile folkene deres men utover det har jeg få ideer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...