Gå til innhold

Hva var det siste store utførelse du gjorde i et spill?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Modern Warfare 2:

X antall runder på førsteplass i Free for All. Med kun kniv som eneste våpen ;) + 1000/1000 gamescore, dvs alle special ops pluss hele single player på veteran.

 

Har oxo runna Halo 3 på Legendary nå rett før jul, var fett å se 425 gamescore plinge inn på kontoen når jeg runna siste brett samtidig.

 

Til alle dere som har klart Modern Warfare 1 på veteran: SKILLS! Særlig mile high club. Faen sjukt mission!

Lenke til kommentar

Kvalifiserer kanskje ikke, men syns det var ganske *stort* at når jeg hadde kommet langt over halveis(?) i Dragon Age: Origins så stoppa jeg, sletta characteren og begynte på nytt fordi jeg ikke likte utseende dens :p

 

Kan kanskje diskuteres om det heller var kjipt/tragisk/dumt/slitsomt enn stort, hehe

Lenke til kommentar

er vel ikke så stort men...jeg jobbet meg frem til en 30 exalted reputations i WoW. Kom desverre bare til 27, men det var stort allikevel, på langt under et år xD Og så manglet jeg bare 19 mounts til 100 mounts achievements også...bugger xD

 

ang origins. Planen var å skaffe alle achievments, men man må runne spillet for mange ganger. holder delvis på. runda det to ganger allerede. jobber med Reaver >_>

Endret av Cirth
Lenke til kommentar

Spilte co-op Survival på Uncharted 2 Among Thieves, fikk 105 kills og 100 headshots, tror dette må være stort nok :D

 

Du må være enormt god med den spaken. Jeg bruker en halvtime på å sikte meg inn på hodet :p

 

Ja jeg er det faktisk :). Det lengste jeg bruker å sikte er vel under 2 sekunder :D

Fikk min 3 platinum i dette året og det var på Ratchet And Clank :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...