Gå til innhold

Gamereactor Nor i trøbbel!


Anbefalte innlegg

Gamereactor Nor leter etter nye medlemmer på alle spill til xbox 360!

Vi er inne i en liten down periode nå med klanen, medlemmer slutter etc..

Så vi søker nå etter spillere og evt en ny klanleder som er villig til å ofre litt tid for å få gamereactor nor opp på beina igjen..

 

"Klanen har fått store problemer i det siste. Vi har ingen leder, alle klan-lagene har falt sammen og medlemmer slutter.

 

Det hadde hvert utrolig dumt om Gamereactor's offisielle klan og tidligere tredjeplassvinner i Cod4-NM faller sammen.

 

Det er mulig og sope sammen 10+ medlemmer som ønsker og fortsette i klanen hvis noen tar ansvar.

 

Derfor har vi kommet til et punkt hvor vi søker hjelp utenifra. Er det noen der ute som klarer og få klanen opp på bena igjen. - Vi er åpne for de fleste forslag og muligheter!"

 

<b>Utdrag fra klantråden "GameReactor NoR - Xbox 360" </b>

 

Historie

 

Klanen ble startet opp den 21 februar 2007 av noen få ivrige medlemmer her inne på gamereactor forumet.

 

Etter klanen ble startet har vi deltatt i flere klankamper og turneringer hvor vi har forsvart gamereactor's ære med gode resultater. Vi har hatt klanaktivitet i flere spill, blant annet Gears of War, Forza 2, Halo 3, Call of Duty 4 og Rainbow Six Vegas."

 

 

For å skjekke vårt community, stikk innom

http://www.gamereactornor.tk ---> Her kan du også komme inn i vårt forum og evt søke medlemskap!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kanskje en idé å skrive tråden for dette forumet, og ikke bare kopiere den over?

Det virker som at du bare kopierer og limer, du har sikkert laget en eksakt kopi av denne tråden på andre forum og.

 

Dette får meg til å tenke på en ting, vil du virkelig ha flere medlemmer? Du gidder jo ikke å sjekke etter om koden for "fete" bokstaver funket på dette forumet engang.

 

Nei ærlig talt, det er du som vil at dere skal få flere medlemmer, og da synes jeg du burde gjøre en bedre innsats.

Lenke til kommentar

Næææ! Klanlederen vår har forlatt oss! Vi er i virkelig trøbbel for øyeblikket...

 

Jeg er bare en naiv 14 åring som prøver og få en av norges beste klaner opp på bena. Det er mye jobb, men jeg + anndre prøver og få det til. Så jeg beklager hvis jeg akkurat har blitt medlem på dette forumet, bare for og legge ut en dårlig skrevet klantråd som jeg har brukt på anndre forumer.

 

Nei, GR er ikke en useriøs klan - enda min "spesielle" formulering ikke treffer midt på kornet. - Jeg er bare et helt normalt medlem som på ingen måte har noe høyere ansvar i klanen (Aldersgrensen for og komme inn i klanen er 14 år...)

Endret av Sebastian
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Lakus gjør det kanskje om han får muligheten, men uansett så tilhører han Bare klanen, og jeg er nærmenst 100% sikker på at han ikke stikker derifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...