Gå til innhold

Anmeldelse: Tales of Vesperia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kast frå deg alle tankar om sosialt liv, og bli med på ei eventyrleg reise i ei magisk verd.

 

Les hele saken

 

Uff, har bestilt fra play-asia, og dette passer ikke med de fantastiske værmeldingene vi har fått... :p krever viljestyrke å holde seg borte fra konsollen, men sommer er sommer.

 

Flott anmeldelse. Bra at du skriver på nynorsk, da spillnorge trenger mer nynorsk.:)

Lenke til kommentar
Oi, her blir det nok kjøp ja. Skal bare spille ferdig Star Ocean først. God anmeldelse var det også, Øystein er flink.

 

Edit: @ Spartakus

 

Når kommer PS3-versjonen og er det bekreftet at det kommer noe ekstramateriale med den?

 

PS3-versjonen blir utgitt i Japan i september, når det kommer hit er ikke kjent ennå. Det kan bli lenge å vente, men vi snakker masse deilig ekstramateriale her. I følge wikipedia:

 

* Full voice acting

* Dual voice(English, Japanese)

* Flynn as a playable character

* Tie-ins with Tales of Vesperia: The First Strike[13]

* New playable character, a pirate girl called Patty Fleur

* New Cutscenes

* New Subplots

* New Costumes

* New Bosses (Including the Sword Dancer)

* New Dungeons

* New Hi Ougi/Mystic Artes (including a combo Mystic Arte with Yuri and Flynn)

* New Skits

* New Animated Scenes

* Old Animated Scenes have Patty added in

* New Sidequests

* New Songs

* New Artes

* Repede and Flynn as selectable on-screen avatars

 

For meg er dette mer enn mange nok grunner til å vente.

 

Og ja, jeg glemte å gratulere Furevik med nok en velskrevet anmeldelse.

Lenke til kommentar

whackedorange, selv om PS3-versjonen kun har bekreftet utgivelsesdato for Japan enn så lenge, så er det lite sannsynlig at den ikke blir sluppet utenfor Japan, ettersom det reklameres med at PS3-versjonen skal ha både ha de japanske og amerikanske stemmene. Det følger dessuten trenden fra Eternal Sonata og Last Remnant.

 

Merath, PS3-versjonen får begge deler, på Xbox360-versjonen blir det kun den amerikanske dubben.

Endret av Spartakus
Lenke til kommentar
whackedorange, selv om PS3-versjonen kun har bekreftet utgivelsesdato for Japan enn så lenge, så er det lite sannsynlig at den ikke blir sluppet utenfor Japan, ettersom det reklameres med at PS3-versjonen skal ha både ha de japanske og amerikanske stemmene. Det følger dessuten trenden fra Eternal Sonata og Last Remnant.

 

Merath, PS3-versjonen får begge deler, på Xbox360-versjonen blir det kun den amerikanske dubben.

 

Pussig att du tar opp Last Remant so forøvrig kanskje aldri blir noe av på PS3 http://www.andriasang.com/e/blog/2009/06/2...st_remnant_ps3/ og når det gjelder Eternal Sonata så viste vi att dette kun var snakk om en tidseksklusiv for 360 mens på Tales så har faktiskt Namco selv sagt att en ps3 versjon kommer KUN i Japan, men siden spilla på ps3 er sonefrie kan de som måtte ønske det importere selv.

Lenke til kommentar
Pussig att du tar opp Last Remant so forøvrig kanskje aldri blir noe av på PS3 http://www.andriasang.com/e/blog/2009/06/2...st_remnant_ps3/ og når det gjelder Eternal Sonata så viste vi att dette kun var snakk om en tidseksklusiv for 360 mens på Tales så har faktiskt Namco selv sagt att en ps3 versjon kommer KUN i Japan, men siden spilla på ps3 er sonefrie kan de som måtte ønske det importere selv.

 

Utfra det jeg kan grave opp av informasjon så stammer tvilen om LR på PS3 fra den såkalte Game Developers Conference som ble holdt for noen måneder siden, der Square-Enix var uvillige til å svare på noe som helst angående porten. Det er jammen ikke godt å si hvordan man skal tolke det. -Hvis- det ikke blir noe av er det en tragedie, for var det et spill som trengte en forbedret nyutgivelse så var det LR med alle sine tekniske problemer. Jeg har begge konsoller selv, men har ventet på PS3-utgivelsen av den grunn.

 

Angående Vesperia har jeg ikke vært i stand til å finne noen uttalelse fra Namco der de sier at PS3-versjonen kun kommer i Japan. Det er ikke annonsert noen utgivelse ennå, men det er ikke det samme som at det ikke skjer. Jeg har også problemer med å forstå hvorfor man skulle gi ut en dual-voice-versjon av spillet i Japan, og gitt at dette spillet ser ut til å bli en hit så ville jeg blitt overrasket om det ikke kommer hit på PS3 og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...