Gå til innhold

Xbox.com veldig ustabil om dagen?


Anbefalte innlegg

Når jeg logger på profilen min på xbox.com, får jeg stadig vekk beskjed om at tjenesten ikke er tilgjengelig, mens av og til kommer den opp slik den skal. Flere som opplever dette? Det begynte å skje etter den siste oppdateringen 16. juni, da LIVE var nede i et døgn..

 

EDIT: Kan legge til at mygamercard.net også sliter med sine tjenester, se link 'Norwegian GS Leaderboard' i signaturen min.. Dette er jo knyttet opp mot xbox.com, kanskje en sammenheng her?

Endret av This is David
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet nå i IE8 (Bruker Opera 9.64 til vanlig), der kom den opp som normalt.

 

Testet derfor med både Mask as Internet Explorer og Identify as Internet Explorer i Opera under Tools -> Quick Prefs -> Edit site prefs -> Network. Ingen av disse fungerte, kan det være noen endringer de har gjort som gjør at det rett og slett ikke fungerer i Opera? Hadde vel ikke vært ulikt Microsoft..

 

Fint om noen andre med Opera vil teste dette..

Lenke til kommentar

Grunnen til at siden er treg å laste er vel alle Flash-duppedittene som skal kjøres.

 

Prøvde å slette alle cookies, all historikk og annen drit i Opera nå, da kom den opp etterpå.

Får se om den holder seg mer stabilt nå, håper ikke den surrer det til mer..

 

EDIT: Har vært stabil så langt hvertfall, håper ikke jeg jinxer meg selv ved å si det..

Endret av This is David
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...