Gå til innhold

Firmware 2.80 er tilgjengeleg


Einride

Anbefalte innlegg

Då er firmware 2.80 ute, installerte den tidligare i dag. Kjapp nedlasting og totalt var oppdateringa unnagjort på 3-4 minutter tenker eg.

 

Ingen som helst aning om kva som er nytt/endra, utanom det Playstation.Blog har posta ("The playback quality of some PLAYSTATION 3 format software has been improved.").

 

Ryktene skal ha det til at XMB er litt raskare og at compare trophies også er vesentleg kjappare, utan at eg har testa det.

 

Edit: Beklagar, er visst trophy sync som skal gå kjappare.

Endret av Einride
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt rart at de bruker 2.80 som en liten oppdatering ja, men bra de prioriterer stabilitet.

De burde heller ventet med å gi ut disse oppdateringene til de hadde mer å oppdatere?

 

For det første kan det være en grunn som vi ikke vet om som er god nok for å gi ut en firmware. For det andre synes jeg det bare er bra om de kommer med ny firmware vis det reduserer at enkelte spill fryser for eksempel.

Lenke til kommentar
Litt rart at de bruker 2.80 som en liten oppdatering ja, men bra de prioriterer stabilitet.

De burde heller ventet med å gi ut disse oppdateringene til de hadde mer å oppdatere?

 

For det første kan det være en grunn som vi ikke vet om som er god nok for å gi ut en firmware. For det andre synes jeg det bare er bra om de kommer med ny firmware vis det reduserer at enkelte spill fryser for eksempel.

Enig med deg i at det bra at de fikser bugs og feil i forhold til om de ikke gjorde det. Men er så lett for folk flest å bli skuffet når det tar lengre tid mellom oppdateringene, og dermed forventar man at det skal være litt større endringer enn bare litt redusering av feil.

Lenke til kommentar
I just switched on my PS3 and my controller is 1, even though I have my Guitar Hero dongles connected. I would consistantly be Controller 4, so either this is some kind of co-incidence or they have 'fixed' this.

 

Yay! I alle fall ein fiks som er verdt å nevne. No må dei berre få flytta klokka eller indikatoren for kontrollerane :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...