Gå til innhold

Anbefal meg noen bra ARPG (hack'n'slash)


Anbefalte innlegg

Jepp, som emnet sier.. Jeg fant nettopp ut at savegame-filene mine til Sacred 2 er ødelagte og aldri i verden om jeg gidder å starte på nytt igjen nå.. :(

 

Noen her som kan anbefale noen gode action-RPG? Tviler på jeg har gått glipp av mange men det kan vel hende det er et par! :)

 

Har selvfølgelig spilt Diablo 1, 2 + LOD, Divine Divinity, Sacred 1+2, Titan Quest, Dungeon Siege 1+2, Hellgate London og en haug jeg ikke husker i farta.

 

Grafikk spiller ingen rolle, men det bør være isometrisk. Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Titan quest immortal throne var jo ikke så værst husker jeg.

(tileggs pakka)

 

http://titanquestgame.com/

 

Beyond divinity er jo litt eldre og mer fokusert på rpg, men bra når du endelig kommer deg ut av undergrunnen

 

http://www.beyond-divinity.com/

 

Legend hand of god var ok.

 

Spellforce 2 er jo veldig bra

(selv om spellforce 1 kanskje var enda litt bedre)

Igjen litt mer fokus på rp enn action, men mye action

 

http://spellforce.jowood.com/

Lenke til kommentar

Legend - Hand of God så rått ut, det skal definitivt prøves! Beyond Divinity er oppfølgeren til Divine Divinity, right? Prøvde å finne et sted å kjøpe det online igår, men fant ikke. Finner det sikkert på Gamestop eller noe idag hvis jeg leter litt. Spellforce-serien trodde jeg var mer RTS enn RPG?

 

Takk for mange gode tips. Kom med fler! :)

Lenke til kommentar

Gothic-serien? Med mindre den faller inn under de du har spilt men ikke husker. Hvis spill som Oblivion etc. kan være et alternativ, så har du jo alltids Two Worlds. Hvorvidt Baldur's Gate-serien faller inn under hack and slash kan vel debatteres, men der har du i alle fall timer med moro om du liker den typen spill, og historiene er jo litt morsomme de også.

Lenke til kommentar
Gothic-serien? Med mindre den faller inn under de du har spilt men ikke husker. Hvis spill som Oblivion etc. kan være et alternativ, så har du jo alltids Two Worlds. Hvorvidt Baldur's Gate-serien faller inn under hack and slash kan vel debatteres, men der har du i alle fall timer med moro om du liker den typen spill, og historiene er jo litt morsomme de også.

 

Har spilt Gothic 1+2+3 også. Har spilt det aller, aller meste av RPG. Spilt Two Worlds også (som hadde sykt mange bugs hvis jeg husker korrekt). Baldur's Gate-serien er også flotte spill, det samme med NWN 1+2, Icewind Dale osv. Spilt det meste Forgotten Realms også. :)

 

Tror jeg tester Legend - Hand of God. Det så fett ut. Kom gjerne med flere tips. Er sikkert noe der ute jeg har gått glipp av!

Lenke til kommentar

Nå har jeg testet Legend: Hand of God. Likte det ikke. Det virket litt halvferdig og jeg _hatet_ fonten de brukte (oppblåst Windows-font). Teit å klage på fonten, jeg vet, men hele "feelinga" til spillet var feil synes jeg.

 

Skal teste Nox nå. Dersom noen flere har noen anbefalinger om isometriske action-RPGs så er det bare å komme med de! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...