Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Altid gøy og vinne :D Fikk til en bra kamp i kveld, der jeg ble lvl 20 pyro.

 

Er enig at vi har det tøft i public. Kommer altid noen altfor gode spillere som eiger oss så altfor mye og mobber oss for å være noobs. Ikke så gøy nei. Likevell så må jeg bare si at spillet er konge :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har alle fått 3 nye invitasjoner, gå inn på beta siden og klikk inn på invite.

 

 

Jeg gir vekk 3 nye invitasjoner!

 

Invitasjoner!

Jeg har 6 invitasjoner å gi vekk, de seks første som gir meg en grunn til å bli invitert, får invitasjon :D. Kom igjen folkens, trenger ikke mange ord, vil bare forsikre meg om at de eventuelle personene er interessert i spillet og sjangeren!

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Hvor mange gir du vekk? Slik at posten kan oppdateres!!

 

EDIT: Satset på 3 til jeg ;), hvis ikke har jeg flere (bl.a broren min sin konto) som kan oppveie nummeret!

 

Invitasjoner!

Jeg har 6 invitasjoner å gi vekk, de seks første som gir meg en grunn til å bli invitert, får invitasjon :D. Kom igjen folkens, trenger ikke mange ord, vil bare forsikre meg om at de eventuelle personene er interessert i spillet og sjangeren!

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar
Tar jeg Cerandin og du Craxdm Evil? Sånn at det ikke blir crash.

 

Oki, har du sendt invitasjon til han allerede? Må bare bekrefte dette, Crax, send meg din mail imens B).

 

Da har jeg personlig 2 igjen, en sendt til 'Error', en reservert til 'Craxdm' (i tilfelle han allerede ikke har fått invitasjon), så i teorien har jeg to tilgjengelig men gir ut bare èn til, venter på signal fra Craxdm.

 

 

Noen som er interessert i å spille sammen i dag?

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...