Gå til innhold

Analyse: Fallen Earth


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillerne vil heller ikke være i stand til å ta utstyr fra hverandre hvis de dreper andre spillere i kamp, for utviklerne mener det vil bli en for stor straff og vil heller oppfordre så mange som mulig til å delta pvp i stedet for å kvie seg.

Meh! Dette drepte mye av min interesse.

 

Dessuten vil jeg ha skikkelig fysikk i MMORPGer. Miljøene virket også altfor kjedelige og stive.

 

Har ikke troen på dette,

Lenke til kommentar
Dette virker jo nesten som et plagiat av Fallout, bare som en MMO, etter min mening.

 

Uh... En post-apokalyptisk verden er ikke noe som ble funnet opp med Fallout. Historier satt til denne type verden har eksistert lenge.

 

Greit nok det, men begge er satt i et post-apokalyptisk USA et par hundre år fra nå i etterkant av en atomkrig. Så jeg tenkte på litt mer enn at det bare er en post-apokalyptisk setting når jeg skrev det.

Lenke til kommentar

Kjøretøy kommer til å bli morsomt i et MMO. Hvordan de planlegger å løse de mange problemene, er en annen sak. Skal alle bli truffet av bilen, hvis man blir kjørt på, eller kjører man bare gjennom venner, som på Wow?

 

Virker som dette kan bli en fin artikkelserie, det er mange spennende MMO-er som skal på banen de neste årene. Gleder meg til dere analyserer APB og TOR, og jeg håper dere er like grundige og gode som dere var i denne analysen : )

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Beta stress testy for de som har fileplanet konto i morgen(tirsdag). Så da får man mulighet til å skaffe seg et førsteinntrykk.

 

Men så var det PvP uten straff da... EVE klarer jo dette fint, så da må det jo være mulig for andre å kopiere dette. Var det ikke snakk om kloner og sånt her? Bare å forsikre utstyret sitt så har man et gull system :p

Endret av Toeblast
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...