StorPeder Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Har Burnout Paradise fått et ordentlig menysystem nå? Jeg leste at man har fått mulighet til å restarte et løp hvis det går dårlig. Men må man fremdeles kjøre til gitte startpunkt for å kunne starte løpet i utgangspunktet? Fett spill, men mangelen på å kunne velge race fra en meny fikk meg til å gå lei 4-5 ganger iløpet av de 2 timene jeg brukte på spillet.
Joananas Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Såvidt jeg vet addet de muligheten til å restarte et løp med bikes-pakken. Gleder meg til dette kommer ut =)
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Har Burnout Paradise fått et ordentlig menysystem nå? Jeg leste at man har fått mulighet til å restarte et løp hvis det går dårlig. Men må man fremdeles kjøre til gitte startpunkt for å kunne starte løpet i utgangspunktet?Fett spill, men mangelen på å kunne velge race fra en meny fikk meg til å gå lei 4-5 ganger iløpet av de 2 timene jeg brukte på spillet. Ja, tror du må kjøre til det løpet du vil starte. Men hvis du ikke vinner i det kan du bare trykke på retry nå fra menyen, så begynner du på nytt i det løpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå