Gå til innhold

Harddisk til Xbox 360 ønskes kjøpt


Anbefalte innlegg

Først av alt; Beklager hvis dette er feilpostet, men fant ingen kategori som passer bedre.

 

Det jeg lurer på er om det er noen som har en fungerende harddisk til Xbox 360 som de har lyst til å selge. Jeg tenker hovedsaklig på en 20 GB og ser for meg en pris rundt 400 kroner. Høres det interessant ut? Svar i tråden eller send avgårde en PM :)

Endret av credible
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor ikke bare punge ut 600 og få 60Gb, 3 mnd live og headset med på kjøpet? sjekk gamestop

Dette hørtes veldig interessant ut, men det er ikke noe jeg har fått med meg. Har du noen link til dette tilbudet?

Jeg skulle nettopp til å spørre om det samme... Finner heller ingen konkrete tilbud på dette, er det kun i butikkene kanskje?

Lenke til kommentar

amazon har ikke slutta og sende pakker til norge hvis de ikke har sluttet VELDIG nylig siden jeg for ikke så lenge siden kjøpte min Lord of the Rings bok derfra :)

 

Jeg har en 60gb HDD til 360 som jeg vurderer og selge...men er ikke helt sikker.

 

PS: husk at hvis du bestiller fra utlandet, hvis varen koster mere enn 200kr så må du betale 20% toll! :)

Lenke til kommentar

har dessverre ikke noen link, men bare stikk innom nærmeste Gamestop/EBgames så finner du den der.

 

EDIT: Og ganske sikker på at det koster 600 og at det finnes i butikkene ja:P syns det er lettere enn å bestille osv osv

Endret av Nejat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...