Gå til innhold

T610 som fjernkontroll til winamp osv..?


Anbefalte innlegg

hmmm....han tullingen på christersson.org får jo ikke lov til å la de programma ligge der lengre... :/må vente til august da... :cry:

"During 5 days the total downloads of my program exceeds 11 GB. My www-hotel only allows me to have a maximum of 10 GB for a month. Because of this I have to remove the programs until next month or maybe someone can help me to host the programs?? "

 

Noen som har programmet som kan legge de ut på en side el.no?

Eller kunne noen sendt de på e-mail til meg?

[email protected]

hadde vært supert..kjøpte meg BTadapter idag... :D også får jeg ikke lastet ned de programma... :x

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jeg vet...

Jeg styrer også winamo med min 3650 å har tråløst headsett...helt konge!

Men jeg sjønner ikke helt?

På den til t68 å t610 har dere ikke play, pause og volum??!!hehe

Da syntes jeg det burde komme en vesjon til ja...

Jeg bruker et program som heter bemused..styrer alt..

 

joa bare ikke alle som har fått med seg funksjonene :roll:

 

har play pause volum skip ffw og bakover

+ at man får opp playlisten i displayet i telefonen. Og now playing så man kan se at sek. teller på sangen man spiller av

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har play pause volum skip ffw og bakover

+ at man får opp playlisten i displayet i telefonen. Og now playing så man kan se at sek. teller på sangen man spiller av

 

styrer du volumet med pccontrol? Da må du fortelle meg hvordan.

 

+ og - tastene på siden når man er i mouse mode 'winamp'. Det styrer master volumet på pc riktig nok i jævlig dmå intertvaller så du må trykke som en MF for å skru ned:)

Lenke til kommentar

Aaargh..tett før BT å SET610 fyker ut ruta her..har prøvt å få pccontrol til å virke i 3 dager..uninstall/install alt på nytt osv..men til ingen nytte..Pccontrol kobler seg fint opp til set610'en, men det kommer ikke til noe tilbehør..tett før jeg blir gal her..nesten eneste grunnen jeg kjøpte meg set610 var at dette skulle fungere :smile: Noen som har noe råd å tips?

kjører winamp 2,91 , pc control v 3.5.1, OS; Xp

Lenke til kommentar

Aaargh..tett før BT å SET610 fyker ut ruta her..har prøvt å få pccontrol til å virke i 3 dager..uninstall/install alt på nytt osv..men til ingen nytte..Pccontrol kobler seg fint opp til set610'en, men det kommer ikke til noe tilbehør..tett før jeg blir gal her..nesten eneste grunnen jeg kjøpte meg set610 var at dette skulle fungere :smile: Noen som har noe råd å tips?

kjører winamp 2,91 , pc control v 3.5.1, OS; Xp

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå har jeg også prøvd meg på pcControl...

Men jeg får denne meldingen på pc'en når jeg trykker på WinAMP på telefonen(t610):

 

Run-time error '5':

 

Invalid procedure call or argument

 

 

 

Noen som har en ide om hva det kan være??

Bruker winamp 2.80, pcControl 3.5.1, TRUST bt og wxp

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 4 uker senere...

Du trenger faktisk ikke noe programmer som Pcctrl eller FMA for å få FJERNSTYRING til å fungere. Det eneste du trenger er HID filer.

 

HID filene kan du laste ned fra følgende link http://www.t610.org/k700/hid_config/

Disse er små "programmer" som kan lages selv.

 

For å få det til å fungere:

 

1) Sørg for at du har rikitg oppkopling mellom PC'en og mobilen. Det skal være mulig å høyreklikke på hvilken som helst HID fil , velge "send til" og dertetter sende den via Bluetooth.

 

2) Har du gjort de riktig så vil mobilen kjenne den igjen automatisk og du vil få valg til lagre HID filen under FJERNSTYRING. Det er nytter ikke å lagre filen manuelt, den må gjenkjennes av mobilen.

 

3) Aktiver Bluetooth.

 

4) Via Bluetooth software: (Jeg bruker WIDCOMM) velger du

 

A) Høyreklikk på bluetooth ikon nederst til høyre -- velg Rask tilkopling -- Bluetooth serieport. Du må aktivere dette for at neste steg skal fungere.

 

B) Deretter velger du Veiviser for bluetooth veiviser / Bluetooth wizard. Velg: Jeg vet hvilken tjeneste jeg skal bruke og vil finne en bluetooth enheten..... ! Ved neste bilde velger du Human Interface-enhet. Klikk neste og på rulle vindu velg Alle enheter og klikk på mobilen din. Velg fullfør.

 

5) På mobilen (k750i) dukker det opp skjerm som spør deg om du vil fjernstyre. Velg JA.

 

6) (For K750i) Velg Meny -- Underholdning -- Fjernstyring -- feks Winamp (hvis du har overført den). På forhånd bør du starte det aktuelle programmet. Så skal det fungere. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...