Gå til innhold

T610 som fjernkontroll til winamp osv..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du må velge hvilken COM port den skal være på. jeg har COM port 3, man gjør dette ved å¨gå på blåtann menyen og vidre til entire bluetooth neighborhood ----->dobbel klikker på ikonet, skal være bilde av en tlf,( ikke ha blåtann på mobilen din på)---->serial port 1, så høyre klikker du og går inn på egenskaper, så ser du hvilken com port den er på, oftest 3, så skrur du på blåtann på mobilen din, og så går du tilbake til serial port 1 og høyre klikker og tryke på connect to bluetooth serial port.

 

hehe, håper du skjønte den, jeg er ikke så flink til å forklare vettu, men prøver mitt beste, Good luck.

Lenke til kommentar

Jeg får connecta til mobilen men det skjer ingen ting... Ser BT ikonet på mobilen endrer seg. Er det noen plass jeg må gå for å styre winamp? Det kommer ikke no opp på mobilen når jeg er connecta... Har limt inn path og alt

Lenke til kommentar

skjønner ikke dette helt jeg.

 

har satt på så t610 er conectet til pc'n.

har skrivd inn path på settings på pc-control.

men skal jeg gå inn på noe spessielt på mobilen for å få opp winamp playlist eller?? hvordan skal jeg få playlista opp på skjermen på mobilen a??

Lenke til kommentar
man gjør dette ved å¨gå på blåtann menyen og vidre til entire bluetooth neighborhood ----->dobbel klikker på ikonet, skal være bilde av en tlf,( ikke ha blåtann på mobilen din på)---->serial port 1, så høyre klikker du og går inn på egenskaper, så ser du hvilken com port den er på, oftest 3, så skrur du på blåtann på mobilen din, og så går du tilbake til serial port 1 og høyre klikker og tryke på connect to bluetooth serial port.

 

Hva om det står port 0 da? alt er grått og det går ikke an å trykke på noe..

 

Et eller annet stemmer ikke helt. Er det meg eller datan som ikke skjønner noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...