Gå til innhold

Hjelpe folk å oppnå høyere level.


Anbefalte innlegg

Hvis man er en lav level og får en kjempehøy level til å kjempe den med quest som lav level aldri ville fått til, kalles dette cheating? I min bok kaller jeg dette åpenlyst cheating, siden man får en hel masse xp man ikke har gjort seg fortjent til. Men kanskje dette er vanlig i WOW.

 

Takk for svar.

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vanskelig å sjå for meg ein level 80 springe rundt i Barrens og queste utan å kjede røven av seg.

 

Hvis en lvl 80 er kameraten til den det gjelder a?

 

Eg ville definitivt begynt å kjede meg viss eg skulle booste ein annan character frå 1 til 80, kamerat eller ikkje. Ville heller lagd ein alt og levla saman med han.

 

Vart boosta gjennom Stockades i dag på ein alt. Følte meg litt skitten, men ag hadde allereie gjort det før med ei skikkelig gruppe.

Lenke til kommentar

Noen ganger av annen grunn er det jo 80'er som er rundt der ''low lvls'' quester.. Mye for å f.eks. øke rep, for en profession, grinde eller for en Achivment..

Så om man gjør det i lag, har det ikke så mye å si :) Men vil ikke se det som cheating at en 80 hjelper deg.. Så nei :p

Lenke til kommentar

WoW er nå 4 år gammelt såvidt jeg husker. Vi har fått level cap increased med 20 leveler. Blizzard vet at det tar tid å levle og har gjort ting aktivt for at det skal gå raskere. Allikevel er det piss kjedelig å levle opp char nummer 5 til 80. Jeg og en venn levla opp fra 1. Starta i starten av mai og ble 70 innen juni. Vi spilte det vi kunne selv om jeg går skole og har hatt eksamener. Så det går fortsatt, men da skal du være innstilt på å gjøre det.

 

Dessuten er boosting i instances sjeldent så veldig lønnsomt når det gjelder xp. Det går raskere og du dør ikke av kjedsomhet, men du lærer deg ikke classen din og du går glipp av en del av spillet. Men igjen. Kjedelig når det er gjort ørtende gangen.

Lenke til kommentar

jeg har lvla med RaF (recruit A friend) og vi ble boosta fra lvl14 tror jeg...fikk 1-2lvler per instance, dette er fordi jeg ikke gidder og lvle vaneligt. Det har jeg gjort mange nok ganger. Og jeg lvla 1-64 på ca 1uke med skole. Prøv med Full boost også fra lvl9 da brukte jeg og en kamerat ca 20timer på 1-48 x) og vi har tjent masse på ting som har droppa osv, jeg vil ikke kalle dette cheating, når man har en 80 i grp mister man masse xp så det er 2sider på saken. 1 man dreper mobs sykt mye raskere og 2 man mister en masse xp, Btw lvla 34-46 i sm,, ca 1,5lvl per instance og det tok 9min per del!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg har levlet alle klasser over 40 (skummelt å tenke på) og synes fortsatt levling er greit. Det som gjør at jeg gidder er at jeg prøver å utfordre meg selv og lære klassen min inn og ut samtidig som jeg levler. Man ser alt for mange som har levlet raskest mulig, men ikke utforsket klassen sin nok *hosthunterogdeathknighthost* og når lvl 80 med bare veldig grunnleggende ferdigheter. Et eksempel kan være de utallige hunteren jeg har møtt på som ikke en gang vet hva kiting er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...