Gå til innhold

Rengjøring a cpu..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Qtips er altid kjekt, Et kredittkort funker også når du skal sette pasta på igjen:D

Ellers er det isopropanol (tror det skrives sånn) som duger

Mulig Waitsprit går:D

Skrevet
Qtips er altid kjekt, Et kredittkort funker også når du skal sette pasta på igjen:D

Ellers er det isopropanol (tror det skrives sånn) som duger

Mulig Waitsprit går:D

WhiteSprit legger igjen en ekkel hinne av fett. Alså er det ikke annbefalt å bruke dette til rengjøring av elektronikk. Whitesprit duger til partytriks på fest, og rengjøre malepensler.. ikke stort mer.

Skrevet

For ordens skyld, jeg har postet denne saken en gang før.

Dette kan du prøve:

Det finnes "saker" som er ekstremt effektiv, og som får Isopropanol til å virke som blåbærsaft eller speiderbrus i forhold.

Væsken heter Trichlorethylenum eller på norsk Trikloretylen, det blir også kalt for bare Tri. Dette er kraftig løsningsmiddel som må brukes med ytterste forsiktighet. Flasken jeg har stående er bl.a. merket med følgende symboler:

helseskade.gif

HELSESKADELIG

giftig.gif

GIFTIG

Hvis du kjøper inn dette stoffet, så vær oppmerksom på at gummi er ikke spesielt glad i dette stoffet. Da tenker jeg ikke på "sånn" gummi. :D

Hvis ingenting har skjedd med regelverket siden jeg kjøpte en halv liter, så får du dette på apoteket. Etter all sannsynlighet må du være over 18 år for å kjøpe dette. Les nøye på flasken, og er du usikker på om det du skal rense tåler Tri, så gjør en prøve først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...