bambam Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Bruk q-tips, for all del ikke sleng den i en skål
gather Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Qtips er altid kjekt, Et kredittkort funker også når du skal sette pasta på igjen:D Ellers er det isopropanol (tror det skrives sånn) som duger Mulig Waitsprit går:D
formann Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Qtips er altid kjekt, Et kredittkort funker også når du skal sette pasta på igjen:D Ellers er det isopropanol (tror det skrives sånn) som duger Mulig Waitsprit går:D WhiteSprit legger igjen en ekkel hinne av fett. Alså er det ikke annbefalt å bruke dette til rengjøring av elektronikk. Whitesprit duger til partytriks på fest, og rengjøre malepensler.. ikke stort mer.
Izex Skrevet 12. august 2003 Skrevet 12. august 2003 Mange løsemiddler som inneholder litt olje og sånnt ja...så isoproppis eller acetoon...mmmmm 8)
Predecessor Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 For ordens skyld, jeg har postet denne saken en gang før. Dette kan du prøve: Det finnes "saker" som er ekstremt effektiv, og som får Isopropanol til å virke som blåbærsaft eller speiderbrus i forhold. Væsken heter Trichlorethylenum eller på norsk Trikloretylen, det blir også kalt for bare Tri. Dette er kraftig løsningsmiddel som må brukes med ytterste forsiktighet. Flasken jeg har stående er bl.a. merket med følgende symboler: HELSESKADELIG GIFTIG Hvis du kjøper inn dette stoffet, så vær oppmerksom på at gummi er ikke spesielt glad i dette stoffet. Da tenker jeg ikke på "sånn" gummi. Hvis ingenting har skjedd med regelverket siden jeg kjøpte en halv liter, så får du dette på apoteket. Etter all sannsynlighet må du være over 18 år for å kjøpe dette. Les nøye på flasken, og er du usikker på om det du skal rense tåler Tri, så gjør en prøve først.
Izex Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 Tri er bare blåbærsaft i forhold til pappas hjemmebrennt 8)
Arctic Skrevet 13. august 2003 Skrevet 13. august 2003 NEI.. rødsprit etterlater seg ikke en dritt mer enn isopropanol.. puktum punktum punktum. Hør for guds skyld, hør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå