Gå til innhold

Hvor kan jeg laste ned DirectX 9.0?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har nettop installert DirectX 10 på min Widows XP

Men den funka ikke i spillet jeg ville det skulle funke i, nemlig HAWX.

Men jeg får spilt med DirectX 10 i crysis men verken bf2 eller fallout 3 vil starte.

Det eneste som skjer er at det kommer feilmelding vi beklager, fallout 3 måtte lukkes. Data som ikke er lagret kan ha gått tapt.

Men det som er problemet er at jeg ikke vet hva som er DirectX 10 .dller så jeg får ikke fjernet dem.

Derfor vil jeg prøve å installere DirectX 9.0 men jeg vet ikke hvor jeg kan få lasta det ned.

Har heller ikke lyst til å reformater Windows

Hjelp!

Håper på raske svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Jeg har nettop installert DirectX 10 på min Widows XP

Men den funka ikke i spillet jeg ville det skulle funke i, nemlig HAWX.

Men jeg får spilt med DirectX 10 i crysis men verken bf2 eller fallout 3 vil starte.

Det eneste som skjer er at det kommer feilmelding vi beklager, fallout 3 måtte lukkes. Data som ikke er lagret kan ha gått tapt.

Men det som er problemet er at jeg ikke vet hva som er DirectX 10 .dller så jeg får ikke fjernet dem.

Derfor vil jeg prøve å installere DirectX 9.0 men jeg vet ikke hvor jeg kan få lasta det ned.

Har heller ikke lyst til å reformater Windows

Hjelp!

Håper på raske svar.

http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enh...ributable.shtml

Skrevet

DirectX10 finnes ikke til XP. DirectX9 er den høyeste versjonen, selv om enkelte har klart å "hacke" til flere features fra DX10 inn i det. Det er DX9 som ble linket til over her.

Skrevet
This DirectX 10 for windows XP still in alpha stages and isn’t (=IKKE) the original of DirectX 10 files from Microsoft. As Microsoft has announced that the DirectX 10 currently support to Windows Vista only.

Slett fake "DX10" og innstaller den orginale DX9.0c.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...