Gå til innhold

Gamer.no's forumtreff 1. august 2009!


Hvor skal vi spise?  

  1. 1. Hvor skal vi spise?

    • Stemmer for å stemme
      32
    • Peppes Pizza
      42
    • Bislett Kebab House
      7
    • TGI
      6
    • McDonald's
      4
    • Burger King
      2
    • Annet
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Profesjonelle søler ikke. Men regner med at ikke alle her er det. Er det altså ingen andre forslag enn Kebab og Pizza? Ellers setter jeg opp poll snart.

 

EDIT: Au, glemte at vi får problemet Snorre pratet om hvis vi lager en poll. Jeg må først ha en liste over de som vil være med før vi bestemmer noe, så PMer de personene meg sin mening en og en.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Eg har litt lyst til dette, sjølvom eg sa at det er uaktuelt. Eg skal til austlandet den 11. juli, men veit ikkje når eg skal tilbake. Derfor passar vel rundt den 11. best for meg. Mellom den 6. og den 11. er uaktuelt, da er eg i Berlin. Er det ok at eg er litt med her, sjølvom det er usikkert om eg kan komme?

Lenke til kommentar

Er enig mer Nøtte. Pizza er en større sosial opplevelse. Det er en annen opplevelse å sitte rundt et bord og skråle og le med pizzastykker i hånden og "sender du meg et stykke med pepperoni" osv.

 

EDIT: Og det er absolutt ikke sikkert at jeg kan komme heller, jeg har egentlig ikke alle ferieplanene i hode atm, så jeg vet ikke. Men jeg gjør som Flosshatt over her og blir med litt her uansett.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Vel man kan jo foreslå mc donals eller burger king men det er for min del uaktulet! Ellers så har du jo Thank god its fridays, Egons, Hardrock cafe, Subway. Relativt dyre forslag i forhold til peppes/kebab.

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Har vært på Megazone før, og jeg anbefaler at vi helt klart tar paintball over lasergreiene, det er morsomt å spille lazer-tag i to minutter, mens paintball kan man holde på med forever, + at det er gummikuler vi skyter med, ikke kuler med farge, så du trenger ikke å være bekymret over D&G skjorten din :)

Lenke til kommentar

Vel faren med en evt poll er at "fremmede" som ikke skal være med stemmer også blir hele greia ødelagt...

Allså noen som kommer for å ha det gøy og stemmer masse på burger king bare for å være slemme i grunn...

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Først av alt. Det er 18 års aldersgrense på Indoor Paintball på Megazone. Ifølge sidene deres hvertfall. Så hvis mange er under 18 år blir det litt dumt å skulle utela noen. For det andre virket det noe dyrt å betale 150 kroner for skarve 15 minutter med underholdning. Ok, det ville blitt billigere om vi bestilte, men fortsatt. Da er det bedre å gå å bowle et sted. Oslo Bowling (som da ifølge kartet ligger like ved Oslo S tar 500 kroner i baneleie (ved forhåndsbestilling) per bane. Dette er altså en times underholdning til 100 lappen per person om man går fem stykker på en bane.

 

Men jeg bøyer meg gjerne for flertallet om folk foretrekker laserspill. Synes bare bowling er langt mer sosialt og tilgjengelig. Man kan faktisk snakke med og se hverandre. ; ) Jeg foreslår egentlig at alle møtes på Oslo S, så slipper vi som ikke har vært der så alt for mange ganger å lure på hvor vi skal hen. Joa, det går ann å spørre om veien. Men litt dumt om vi skal bruke en masse tid på det.

 

Hva spising angår stemmer jeg for Peppes. Om vi blir en del over 18 kan jo man gjøre som på Diskusjon.no-Oslo-treffene hvor man har voksenbord for de som vil nyte den gyldne drikke. :)

 

Edit: Jeg foreslår også at de som er interessert i å bli med sender PM til Shampoo, så kan ha lage en liste i førstepost. Skriv også opp alder slik at folk ser alderen på de som ønsker å være med.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Selvsagt.

 

Nytt forslag:

 

De som ønsker å være med på treffet skriver alder og datoer de har mulighet til å være med på treff i PM til Shampoo. Når han har fått inn en del PM's kan han beregne hvilke tidsperioder flest har anledning. Så kan vi bestemme utifra det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...