ShampooMacTavish Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 (endret) Vi kunne ha en poll hvor man kunne stemme på de ukene man ikke kan delta på. Så ser vi hvilken som får minst stemmer. Endret 20. mai 2009 av ShampooMacTavish
Snorre Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Problemet med polls er av enkelte mennesker har en uforklarlig tendens til å stemme på polls de ikke har noe med å gjøre. Hmmm. Noen som skal ha et forumtreff. Det har jo ikke jeg tenkt å delta på. Oi! En poll, den må jeg jo bare stemme på. Foreslår heller at vi utnevner en treffleder som alle kan sende PM med aktuelle tidspunkt på. Så kan han presentere de tidspunktene hvor flest brukere kan. For eksempel.
ShampooMacTavish Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Jeg melder meg frivillig som treffleder Selvfølgelig skal andre få sjansen, men hvis dere vil kan jeg ta på meg rollen.
Vaenas Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Press? Pft. Dere skulle bare ha visst. Bare vent du når jeg kommer skal du føle presset fra min hotte krop. Neida bare kødder.
ShampooMacTavish Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Jeg tror jeg kan takle deg B) Har sett deg på Youtube-videoene dine. Men er den ingen andre som stiller til leder?
Inaktiv bruker 3 Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Kanskje jeg skal ta meg en tur. Stemte 'samma det'.
Laland Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Må gjerne være ansvarlig du, Shampoo. Med mindre noen andre har fryktelig lyst, såklart.
ShampooMacTavish Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 OK, jeg vet enda ikke helt hva rollen min går ut på, bortsett fra den ene oppgaven jeg er blitt fortalt om. Men jeg skal gjøre så godt jeg kan! (Siste sjanse å rope ut om du vil være leder nå!)
AltF4 Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Hvis du har oversikten så er jeg fornøyd Nei er du gal, jeg bare vet knapt når jeg ikke kan jeg Flott initiativ (lol, stavekontroll?) Shampoo! Foreslår at du finner dato, lager quiz, koker litt kaffe og setter over potetene.
ShampooMacTavish Skrevet 20. mai 2009 Skrevet 20. mai 2009 Lage quiz? Men! Da får jo ikke jeg vunnet!
Snorre Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 (endret) Treffleders oppgaver vil stort sett være å organisere alt sammen, få oppdatert førstepost etc. Hvis vi får utpekt en treffleder foreslår jeg at vi starter en ny tråd slik at treffleder kan oppdatere førsteposten i den nye tråden med informasjon. Ellers går det i å kommunisere brukernes ønsker ut til tråden. Hva slags dager det det folk har lyst til å delta, hva vil folk gjøre på etc. Dette kan settes opp i form av lister i førsteposten. Dessuten er det lurt at treffleder har mobilnumrene til folk og motsatt (dette kan ordnes nærmere treffdato), slik at folk kan komme i kontakt om de er forsinket eller må melde fravær fra treffet. Slike ting er det lurt at en person er ansvarlig for. Ellers er det ikke mye "offisielt" arbeid tilknyttet "stillingen". Og blir treffet nærmere begynnelsen av august (sånn mellom 1 og 8 august) foreslår jeg at jeg automatisk vinner eventuelle premier. Da er bursdagen min nærme. Og man må ikke glemme at jeg er moderator. XP Neida. Men vi får se hva som skjer. Trenger jo ikke ha noen høytidelige premier. Men, jeg stiller gjerne opp med en stykk Spore Galactic Edition (meget pent brukt) som premie. Boksen, DVD-ene og manualer/artbook er helt uten riper, skader eller andre skavanker. Nøkkelen har blitt brukt kun to ganger. Så det er altså tre mulige registreringer igjen på den. Jeg kommer isåfall til å lage en konkurranse for denne premien. Endret 21. mai 2009 av Snorre
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Tenkte på det samme, Snorre. Jeg melder meg som sagt frivillig, skal vi gi folket frist til i morgen med å bestemme seg for om de selv har lyst til å være kandidater?
Snorre Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Jeg tenker at vi kan vente til i morgen kveld med det ja. Er jo ikke akkurat noe som haster så alt for mye. Det viktigste nå er å få på plass en dato så vi som kommer langveisfra får bestilt billetter og slikt.
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 HCG, skal du bli med? Jeg har 20% større sjangse for og få lov, om noen som er mindre en meg er med
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Du kan jo si at du skal på shopping i Oslo?
- FuzioN Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 (endret) HCG, skal du bli med? Jeg har 20% større sjangse for og få lov, om noen som er mindre en meg er med Nei, bor 580 km fra Oslo. Endret 21. mai 2009 av HCG
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Skrevet 21. mai 2009 Jeg kan ikke fra 20 til 27 Juli. Da skal jeg til Danmark.
Anbefalte innlegg