Gå til innhold

Noe ala Gran Turismo til pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer, men må vel finnes et spill med mange biler + penger å tjene @ kjøpe nye biler (evt tune litta)

ikke nevn NFS serien.

Grid har jeg spilt, gidder ikke det igjen:P

Skrevet
Stemmer, men må vel finnes et spill med mange biler + penger å tjene @ kjøpe nye biler

Test Drive Unlimited hadde vel passet under den beskrivelsen, men den er jo fjernt fra banekjøringen i GT.

Skrevet
Stemmer, men må vel finnes et spill med mange biler + penger å tjene @ kjøpe nye biler

Test Drive Unlimited hadde vel passet under den beskrivelsen, men den er jo fjernt fra banekjøringen i GT.

mhm, får vel bare kjøpe meg ps3 da:P

Skrevet

mhm, får vel bare kjøpe meg ps3 da:P

Det haster ikke :p

GT 5 har ikke kommet enda.

Skrevet (endret)

Forza på 360 knuser GT synes nå jeg. Gleder meg til Forza 3. Har spilt alle GT spillene, men Forza er i min meining den beste simulatoren tilgjengelig. Microsoft kan sine saker når deg gjelder den sjangeren.

Rykter sier at Forza 3 vil være på 2-DVDer, over 100 kjøre baner og over 400 biler! LINK TIL INFO

Endret av AvidGamer
Skrevet

Tror jeg leste noe om at utviklerne til GT ønsker å nå så mange spillere som mulig, og at PC er en naturlig plattform å gå videre på.

Skrevet

Sitter just nu og spiller GT5 Prolouge med Logitech G25, moro det :D Det er ingenting som ligner direkte på PC, du har GTR Evolution og Live For Speed som er langt mer realistiske/simulatorer, og du har Need For Speed og lignende i andre enden, men på PC er det ingenting som har like bra grafikk, samme type gameplay og like mange biler/baner som Gran Tourismo.

Skrevet
Tror jeg leste noe om at utviklerne til GT ønsker å nå så mange spillere som mulig, og at PC er en naturlig plattform å gå videre på.

la oss håpe på det. Skjønner ikke hvorfor de har holdt seg PS eksklusive, noen avtale som har blitt inngått engang i sin tid eller?

Skrevet
Sitter just nu og spiller GT5 Prolouge med Logitech G25, moro det :D Det er ingenting som ligner direkte på PC, du har GTR Evolution og Live For Speed som er langt mer realistiske/simulatorer, og du har Need For Speed og lignende i andre enden, men på PC er det ingenting som har like bra grafikk, samme type gameplay og like mange biler/baner som Gran Tourismo.

*SIKLER*

kommer innom en tur jeg:)? da blir det ps3 med engang GT5 kommer for sure ;) også ny tv selfølgelig

http://www.polyphony.co.jp/english/

De ser ut til å være et underselskap av Sony, og det er nok derfor de er PS eksklusive. Spørsmålet er om brukerbasen til PS3 kan rettferdiggjøre en såpass høybudsjettstittel som GT5 ser ut til å bli og da må de kanskje nå et bredere marked.

Aha jeg håper det, hater alt som heter for å gjøre ditt/datt må du ha det. Vad gayit

Skrevet
http://www.polyphony.co.jp/english/

De ser ut til å være et underselskap av Sony, og det er nok derfor de er PS eksklusive. Spørsmålet er om brukerbasen til PS3 kan rettferdiggjøre en såpass høybudsjettstittel som GT5 ser ut til å bli og da må de kanskje nå et bredere marked.

Et lite spørsmål er også om brukerbasen til PS3 kan vokse når GT5 blir sluppet. "You have to spend money, to make money" er det noe som heter.

Mulig Sony og Polyphony er villige til å la spillet tape penger. Om de mener at spillet vil booste salget av PS3-konsoller, noe jeg er rimelig sikker på at det kommer til å gjøre.

la oss håpe på det. Skjønner ikke hvorfor de har holdt seg PS eksklusive, noen avtale som har blitt inngått engang i sin tid eller?

Fordi polyphony er eid av Sony

Skrevet
vet det blir litt feil å ta det her, men lagå

noen som kan annbefale meg et fett bilspill (som ikke har blitt annbefalt ovenfor) ?

Sim: GTR Evo

Action: GRID

Rallysim: Richard Burns Rally

Rallyaction: DIRT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...