Gå til innhold

NHL 10 enda mer fysisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sa ikke EA nylig at de skulle lansere alle EA Sports titler på PC? Mener jeg leste noe slikt, ganske rart om dette ikke blir å se på plattformen med størst brukerbase.

 

Synes å huske at jeg leste noe om at de skulle droppe EA Sports på PC grunnet pirater, men trur nok det er rykter. Men fra det jeg har lest på Wikipedia og sett selv er at PS2 versjonen av EA Sports spill blir brukt til å lage PC versjonen, altså PC har verre grafikk enn X360 og PS3. Synes jeg så forskjell i FIFA 09 iallefall.

Og Wikipedia kan jo redigeres av flere, men det er vel kun historie og politikk man skal være varsom med å bruke Wikipedia på.

Lenke til kommentar
FIFA ble i hvertfall oppgradert skikkelig til PC.

 

Hvis du snakker om Fifa 09, tror jeg du må se igjen.

Håper det er sannhet i ryktene om at EA skal oppgradere grafikken i PC-versjonene, denne PS2 grafikken begynner å gå meg på nervene.

 

Fifa 09 ble faktisk oppgradert til PC. Det fikk til og med en egen kontrollmåte. Om det er bra eller ikke, vet jeg ikke. Men jeg leste omtaler av det, da det kom.

 

Grafikk kommer i andre rekke når det gjelder sportsspill. Det viktigste er fysikk, og realisme. Hva du kan gjøre, og hva du ikke kan gjøre. Flere moduser er fint og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...