Gå til innhold

Call of Duty 7 i produksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Call of Duty 4 stakk av med nr. 4 så lar de vel også MW 2 få nr. 6. Selv syntes jeg WaW var langt fra så dårlig så noen skal ha det til men CoD4 vinner på mange måter på de fleste områder. Jeg syntes nå det blir litt feil at to utviklere jobber på samme spill serie.

Lenke til kommentar
Siden Call of Duty 4 stakk av med nr. 4 så lar de vel også MW 2 få nr. 6. Selv syntes jeg WaW var langt fra så dårlig så noen skal ha det til men CoD4 vinner på mange måter på de fleste områder. Jeg syntes nå det blir litt feil at to utviklere jobber på samme spill serie.

Men, når Infinity Ward selv har sagt at de har lagt Call of Duty franchisen bak seg, hvorfor skal deres nyeste spill havne i den serien? De har flere ganger utrykt missnøye med flere av Activision's påstander og valg rundt Call of Duty navnet. Treyearch utvikler Call of Duty 6. Ikke 7.

 

Forøvrig så er Treyearch godt over snittet når det gjelder spillutvikling, men å leve opp til IW sine standarder er det veldig få studioer verden over som kan klare.

Lenke til kommentar
haha, hadde vært artig om de hadde prøvd en futuristisk vri i stedet for det samme gamle hele tiden :p

Moderne krigføring får man vel nok av i Modern Warfare. Men et spill fra fremtide hadde kanskje ikke vært så dumt, så lenge det ikke blit alt for mye Science Fiction. Skjønt, Nazi Zombies er jo litt morsomt.

Lenke til kommentar

Håper inderlig det ikke er 1.vk slik enkelte har nevnt. Blir nok kjedelig etter noen minutter å bare stå i skyttergrava og skyte etter de angripende tyskerne/britene/franskmennene (whatever floats your boat).

 

Håper inderlig at det blir Vietnam-krigen. Elsket M79 og M16 i Vietcong! =) "Problemet" blir nok derimot at istedet for et utall kuler og granater slik det var i WaW så kommer man til å måtte se etter minefeller o.l.

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke leste feil var det snakk om den kaldekrigen.

Det har vært hintet om det ja.

 

Problemet er jo bare det å finne slag fra den kalde krigen :p

Når man lager krigsspill fra kriger som har vært, synes jeg det er viktig at man bruker steder og navn som kommer fra virkeligheten og er til stor grad historisk korrekt.

Om de da velger den kalde krigen forstår jeg ikke hvor spenningen skal være.

Styre en båt som har i oppdrag å avskjære russiske fraktskip på vei til Cuba med atomstridshoder? Og hva skjer om du skyter da? "Game Over"?

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke leste feil var det snakk om den kaldekrigen.

Det har vært hintet om det ja.

 

Problemet er jo bare det å finne slag fra den kalde krigen :p

Når man lager krigsspill fra kriger som har vært, synes jeg det er viktig at man bruker steder og navn som kommer fra virkeligheten og er til stor grad historisk korrekt.

Om de da velger den kalde krigen forstår jeg ikke hvor spenningen skal være.

Styre en båt som har i oppdrag å avskjære russiske fraktskip på vei til Cuba med atomstridshoder? Og hva skjer om du skyter da? "Game Over"?

 

Hvis du ikke har hørt om det før blir jeg forbauset, men under den kalde krigen brukte både USA og Sovjetunionen små agent lag som angrep diverse steder innen de hverandres land for å forhindre at dem skulle bli sterkest og slikt, var ikke bare informasjons spionasje for å si det slik. Men så har vi også hvordan USA og sovjetunionen sendte soldater for å hjelpe hver sin side av Korea. Er masse mer å hente ut men de har "plenty" med situasjoner de kan bruke.

Lenke til kommentar

Eh, åpenbart at "noen" ikke har lært så veldig mye historie. Er sykt mange slag og kamper under den kalde krigen, dog mesteparten er såkalte "wars by proxy" hvor en side (USA om du vil) kjemper mot en motstander som blir støttet med våpen, "rådgivere" og annet av den andre siden (Sovjet om du vil). Nærmeste USA kom til å kjempe mot sovjetiske soldater utenfor Europa er vel kanskje borgerkrigen i Angola på 70- og 80-tallet, intervensjonen på Grenada i 1983, eller Vietnam-krigen hvor begge land støttet de respektive sider.

Endret av Eeobroht
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...