Gå til innhold

Kojima avslører nytt prosjekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spennende, spennende. Skal bli gøy å se hva mesterhjernen til Kojima skal koke opp denne gangen.

Forøvrig en liten skrivefeil i artikkelen. "som forelpig ikke er oppe" står det i avsnittet hvor det linkes til ett konami-nettsted.

Endret av Laland
Skrevet

Tipper på at akkurat det der er relatert til MGS. Fra kildekoden;

<meta name="keywords" content="Hideo Kojima, MGS,METAL GEAR, NEXT, game, konami, kojima game, KJP, Kojima Production ">

Eller? :o

Skrevet

Huh.. Tror kildekoden fort kan være noe de leker seg litt med for å gi oss idéer som det der, men et mytt MGS hadde vært artig. :)

Post 2k! Woot!

Skrevet

Hadde helt glemt Z.O.E Jeg :blink:

Husker jeg kjøpte første spillet i serien fordi det fulgte med en demo til MGS:2

Geniale spill egentlig.

Nå er det nesten så jeg håper det er Z.O.E og ikke MGS, selv om det hadde vært sykt bra om vi hadde fått et nytt MGS-spill om et år eller to. Bare uten Solid Snake, den historien er jo avsluttet.

Skrevet
Nå er det nesten så jeg håper det er Z.O.E og ikke MGS, selv om det hadde vært sykt bra om vi hadde fått et nytt MGS-spill om et år eller to. Bare uten Solid Snake, den historien er jo avsluttet.

MGS uten Solid Snake? Det blir som pizza uten ost, eller kebab uten kjøtt, det funker bare ikke.

Skrevet

MGS uten Solid Snake? Det blir som pizza uten ost, eller kebab uten kjøtt, det funker bare ikke.

Den historien er jo avsluttet. Kojima sa jo før MGS 4 at dette var siste spillet om Solid Snake.

Når da spillet er laget med en avslutning som den, ville det bare blitt teit å lage mer om han

Skrevet

Nå er det i hvert fall en nedtelling på siden som er på 95.5 timer i skrivende stund. Med et 5 tall som flasher opp hver gang det tordner.... ser ut som det kan ha noe med MGS5 å gjøre i så fall

Skrevet

Jeg har regnet ut når nedtellingstiden er ferdig og etter mine (forhåpentligvis riktige) beregninger, så vil tiden gå ut kl 03:00 på Fredag natt =) *why* midt på natta =(

blir spennende å se hva dette er =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...