Gå til innhold

Antrekk Til 17. Mai!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg avskyr folk som brukar

homo

som skjellsord/noko negativt, men viss det er noko som som ser

homo

ut, så må det jo vere kvit dress.

 

Liker du ikkje bunad, så likar du ikkje norsk kultur, og da likar du ikkje Noreg heller.

 

Det er din mening og det burde du skrive, istede for å høres ut som en drittsekk :angry: Det med hvit dress altså.. Du skrev jo akkurat det du ikke ville Amaranth skulle skrive.. Føles som den gjennomsnitlige alderen til dette forumet har sunket med en generasjon, eller er det bare jeg som har levd i et annet univers? :|

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar

Kommer veldig an på været for min del. Blir enten sort dress eller "skinnfo" (skinnfu = Setesdalbunaden) på meg. De som ikke tror bunad trekker jenter, har aldri brukt det. Er et sjekketriks i seg selv ;)

 

Jente: "Bunad på gutter er utrolig sjarmerende."

Meg: "Det er stilig, men det stiligste er "skinnfoa"."

Jente: "Tihi, kan jeg kjenne?"

 

Setesdal_gutt_02_ME.jpg

 

Bunad er og blir stilig ;)

Lenke til kommentar
hvit dress er jo bare knall da :D Det ser ganske bra ut på noen, og jeg synes du skal prøve det.

Hvit tress blir veldig tacky bare så det er sagt.

 

Her blir det grå dress fra Filippa K, som har vært en tur hos skredder. Senere på dagen vurderer jeg noe litt mer enkelt.

Lenke til kommentar

Bunad er skikkelig stilig, men kan, som andre har sagt tidligere, være litt i dyreste laget for de fleste når det er snakk om et klesplagg man bruker omtrent en gang i året.

 

Bunad er skikkelig stilig, men kan, som andre har sagt tidligere, være litt i dyreste laget for de fleste når det er snakk om et klesplagg man bruker omtrent en gang i året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...