innocent_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 prøv Diablo 2: Lords of Destruction vis du venter litt kan du kjøpe Dawn of Fantasy. som skal bli ganske bra!!
Zwink Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 velkommen til forumet innocent Har ikke noen nye forslag men de som tidligere er nevnt er jo gode spill.
teletubbiekid Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 (endret) Max Payne 1 & 2 og Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay (Evt. Assault on Dark Athena, men det har jeg ikke spilt enda) To gode "FPS" spill som begge har en engasjerende historie og utrolig gjennomført stemning. Ble litt bom på topicen det. Hvis du vil ha et land langt langt borte så er kanskje KOTOR å anbefale? Man blir helt sykt oppslukt i universet iaffal. Endret 6. mai 2009 av teletubbiekid
Breathe Fresh Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 (endret) Neimen herregud da folk, er jo masse andre sjangre... Point'nClick spill som Syberia, Lengste Reisen, Monkey Island er jo konge Og så har du faktisk mange FPS spill med utrolig god historie også Tittelen sier ganske mye, trenger spille som kan ta meg til fantasy land med magi osv. Noen ide? Er flest rpg spill med "fantasy" og "magi", så derfor blir det flest rpg spill som dukker opp. Endret 6. mai 2009 av Nostalgic
Big aim Skrevet 7. mai 2009 Skrevet 7. mai 2009 Den legste reisen er jo sykt bra om du foretrekker adventure over RPG ...
Tå. Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 (endret) Som jeg som ofte har nevnt før. Når man ønsker anbefalinger så er det fint om man kan nevne spill man allerede har testet fra før. Jeg kan for eksempel anbefale Icewind Dale, men nå er det vel rimelig å anta at trådstarter allerede har vært innom dette spillet. Og gitt at han ikke har bodd i en boks de siste 10 årene så er det og rimelig å anta at han har vært innom både BG, Oblivion, Morrowind, Heroes og NWN. Om ikke så har han sikkert vært innom lignende tråder med lignende anbefalinger. Uansett så er her noen "non main stream" spill du kan sjekke innom. Wizardry 8(sært, men langt borte og har magi), Arcanum(dette burde jo du ha testet), Divine Divinity og Beyond Divinity(ble for langdrygt for meg, men er langt borte og har magi), så har vi jo i tillegg Everquest 1(ohh memories) og kaskje Temple of Elemental Evil(kjøpte det en gang, men spilte det aldri). Det finnes og et hav av sånne pek og klikk 2D Ultima Online style(single player) spill. Men kommer dessverre ikke på navnene. Og sist men ikke minst. Conan spillet til konsoll! Idiotene som lagde de klarte å gi Conan magiske krefter. Endret 9. mai 2009 av Toeblast
firberblad Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 (endret) Prøv Drakensang. http://www.play.com/Games/PC/4-/8705964/-/...;searchsource=0 flott RPG, med en god historie og stemingsfull grafikk. Holder på med det nå selv og trives godt med noe som er litt mer old school rpg fremfor frie åpne verdener hvor man kan gå og gjøre det man vil. Ligger en demo på nett, men til prisen på play.com så fortjener det å blir kjøpt. Endret 9. mai 2009 av firberblad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå