Gå til innhold

Kommer meg ikke videre på Cod Waw


Marius_J

Anbefalte innlegg

Virker som det er en feil på selve spillet. Leste en walktrough for å se om det var jeg som gjorde noe feil men det er det vist ikke.

Er helt i slutten, har tatt ut alle 4 aa kanonenen. Så skal det visnok komme en bølge med folk før brettet er over men det gjør det ikke Ser d kommer springene noen et godt stykke unna men de springer og blir borte og ser ikkeno mer til de. ser også ut som det er texture feil på "brettet" vis dere forstår.

 

Er dette en kjent sak?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En venn av meg, sier at bølgen skal komme i begynnelsen.

 

ifølge det jeg fant på nettet skulle det siste på det brettet være et lite angrep av folk.. Men det kommer liksom aldri,

litt kjedelig og bare stå der liksom!

Regner med du spiller på veteran det hardeste??? der gir jeg opp

Lenke til kommentar
Virker som det er en feil på selve spillet. Leste en walktrough for å se om det var jeg som gjorde noe feil men det er det vist ikke.

Er helt i slutten, har tatt ut alle 4 aa kanonenen. Så skal det visnok komme en bølge med folk før brettet er over men det gjør det ikke Ser d kommer springene noen et godt stykke unna men de springer og blir borte og ser ikkeno mer til de. ser også ut som det er texture feil på "brettet" vis dere forstår.

 

Er dette en kjent sak?

 

Det samme har skjedd meg og, du må passe på å ikke skyte istykker disse kanonene, for du skal kunne bruke en av de i midten når denne bølgen med fi kommer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...