Gå til innhold

two worlds?


Anbefalte innlegg

hei, eg tenker på å kjøpe eit spill som heiter two worlds, eg lurer på om det er verdt å kjøpe eller om det berre e drit, skal så klart kjøpe til xbox... har prøvd demoen og syns det er ganske stili, men syns det er litt vankeleg fordi du veit liksom ikkje kor du skal gå når du gjer oppdraga. er det noken som ville ambefalt det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm. for min del synes jeg spillet er ganske vanskelig å anbefale av flere grunner.spillet virker som det har hovedsaklig 2 typer quest drep antall monstre og finn så mange ting av enten planter eller steiner. for det andre, mesteparten av morroa jeg hadde med spillet var i å bare sette sammen rustninger av samme type og se hvor sterk jeg ble. så helhetlig ble spillet nesten en stor dress and match game, pluss nedslaktning av masse fiender. voice actingen og storyen er generelt lavmål. så jeg kan ikke andbefale det til deg nei hvis ikke du liker dress up games. eller vil ha et sykt antall utvalg av våpen og rustninger

Lenke til kommentar

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

 

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Lett verdt pengene, men det er kun på pc jeg har spillt det. Vet ikke hvordan det er på xbox, men har hørt det skal være en del dårligere. Det er enkelt å se på kartet hvor du skal gå, er et lite sølvpunkt akkurat der du skal, men ingen kompass som Oblivion, så du må åpne kartet å se at du er på rett vei noen ganger. Nå husker ikke jeg hva Questene gikk ut på, men husker jeg synes de var gøy og morsomme. Er en flott verden de har laget også med masse å utforske. Det eneste som er dårlig er voiceactingen, men det klarte jeg lett å overse når alt det andre var så bra og gøy. Og spillet er kanskje litt kort også i forhold til andre RPG. En liten morsom feil jeg gjorde første gang jeg spillte det var at når jeg samlet erfaringspoeng så gikk jeg rundt og rundt og letet etter trainere, men fant ingen å bruke poengene på (tenkte Gothic lang vei). Jaja tenkte jeg finner vel de nok til slutt. Så etter å ha slitt som en gal med masse quester i rundt 10 timer, så kom jeg borti en knapp på tastaturet, og der kom jeg inn i en meny der jeg kunne bruke poengene selv på det jeg ville. Og jeg hadde så mange poeng da at når jeg oppgraderte alt så gikk jeg fra nesten sjanseløs til uovervinnelig :lol:

Lenke til kommentar

Grafisk er dette spillet en perle. Både teknisk og kunstnerisk.

 

Innholdsmessig er spillet helt okei. Storylinen er god og underholdende, med en passe mengde sidequests.

 

Eneste området spillet sliter litt på i mine øyne er balansen mellom melee/magi.. Det er veldig lett å lage en person som er nesten uovervinnelig på slutten.

 

Men absolutt et spill som er verdt å spille igjennom en gang eller to.

Lenke til kommentar
Emnetittelen er ikke beskrivende nok

 

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

Stenges

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...