Gå til innhold

FINALE: De beste rollespillene!

FINALE!  

2 stemmer

1. 1. FINALE 1!

• The Elder Scrolls spillene
      68
    • Final Fantasy spillene
      35
    • Baldur's Gate spillene
      37
  2. 2. FINALE 2!

• Mount & Blade
      37
    • The Witcher
      30
    • Mass Effect
      73

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei, du kan skippe dem ved å trykke på en knapp, verre er det ikke.

Jeg leste bare de 3-4 første selv og så ble jeg lei av å få spillingen avbrutt av noveller. Novellene var forsåvidt godt skrevet, men setter man seg ned for å spille så er det for å spille, vil jeg lese henter jeg en bok.

Nettopp, men her kommer *the issue* inn i bildet for min del.. jeg gidder ikke spille ett slikt spill (i dette tilfelle LO) hvor historien i spillet er 60-80% av underholdningen (kanskje ikke underholdning, men jeg tenker på at skaperne av spillet har brukt mye tid på den, også bare overser folk den) det blir feil syns jeg... da spiller jeg heller FF hvor de bruker CG video, til å formidle historien når man ikke spiller, fordi dette fungerer helt perfekt for min del. Så hadde LO brukt CG video isteden, hadde jeg nok fullført det. Kanskje også om de hadde skrudd ned tiden på drømmene, altså at hver drøm ikke var på så mange sider. =)

(enkelte drømmer brukte jeg vel nærmere 20 minutt å lese, litt for lang tid :rolleyes: )

(en ting til, jeg spiller på 46".. teksten i drømmene var dårlig laget syns jeg, vanskelig å lese på avstand)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nettopp, men her kommer *the issue* inn i bildet for min del.. jeg gidder ikke spille ett slikt spill (i dette tilfelle LO) hvor historien i spillet er 60-80% av underholdningen (kanskje ikke underholdning, men jeg tenker på at skaperne av spillet har brukt mye tid på den, også bare overser folk den) det blir feil syns jeg... da spiller jeg heller FF hvor de bruker CG video, til å formidle historien når man ikke spiller, fordi dette fungerer helt perfekt for min del. Så hadde LO brukt CG video isteden, hadde jeg nok fullført det. Kanskje også om de hadde skrudd ned tiden på drømmene, altså at hver drøm ikke var på så mange sider. =)

(enkelte drømmer brukte jeg vel nærmere 20 minutt å lese, litt for lang tid :rolleyes: )

(en ting til, jeg spiller på 46".. teksten i drømmene var dårlig laget syns jeg, vanskelig å lese på avstand)

Det eneste du lærer om i novellene er forskjellige hendelser fra de 1000 årene de udødelige har levd, som egentlig ikke har så mye med historien i selve spillet å gjøre. Du kan altså fint spille i gjennom uten å lese en eneste novelle, som nevnt leste jeg kun 3-4 av dem og jeg hadde ingen problemer med å forstå historien. Se på det mer som et slags mini-game for folk som...har utrolig lite å gjøre.

Skrevet (endret)

Eller liker å lese greie noveller :unsure:

Spiller ikke så mange rpger, mest lineære. Av dem så likte jeg godt Super Mario:RPG og Lost odyssey. Husker ikke så mye annet av FF7 enn av jeg likte det.

Endret av Gormers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...