Gå til innhold

Saint's Row 2 - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Saints-Row-2-banner-01.png

Saint's Row 2

 

 

Utvikler: Volition, Inc.

 

Utgiver: THQ

 

Serie: Saints Row

 

Spillmotor: Havok

 

Plattformer: PC, PS3, Xbox 360

 

Utgivelsesdato:

PS3 og Xbox 360:

Skjul
NA October 14, 2008

AUS October 16, 2008

EU October 17, 2008

 

PC:

Skjul
NA January 6, 2009

EU January 23, 2009

AUS February 5, 2009

 

Sjanger: Sandkasse, TPS, action-adventure

 

Moduser: Single-player, multiplayer

 

Aldersgrense: 18+

 

Tilleggspakker:

Skjul

 

Ultor Exposed:

Skjul

 

GR-Info:

Ultor Exposed byr på tre nye oppdrag og litt nye coop-muligheter. Dessuten blir det flere nye kjøretøy, våpen, multiplayer-baner, og så videre. Ifølge ryktene skal du også få bygge din egen Big Daddy som du kan herje i Stilwater med. Nedenfor får du åtte nye bilder fra utvidelsen, og der ser vi litt av hvert - både hoppende romvesen på motorsykler og en Halo-parodi.

 

Media: Blu-ray Disc, DVD-DL, Steam

 

Spillemetoder(?): Tastatur og mus, spillkontroll

 

Hvis du trenger hjelp til noe i spillet spør her! De som har spillt gjennom spillet, inkludert meg, vet mye når man har rundet det! Jeg kan guide deg hvis du trenger hjelp!

 

 

Endringslogg:

Skjul

10. april. 2009 - Klokken 23:23 - La til guide og tilleggspakker

21. mai. 2009 - Klokken 15:24 - La til priser på tillegspakker.

Endret av HCG
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Saints Row 2 er et av top spillene som jeg anbefaler for de som liker å ha det morro når de spiller sånne type spill. Mye bedre enn GTA4 når det kommer til å ha det morro fordi du ikke har purken etter deg 24/7. men grafikken er ikke den beste da, det er et stort minus

Lenke til kommentar
SR2 er ikke noe pent spill, men den generelle artistiske vinklingen er veldig "leken" og lys og lekker opp til at spilleren bare skal kose seg. GTA sin grafikk er teknisk mer imponerende med hadde ikke fungert med plottet og spillestilen til Saints row 2.

 

Det var akkurat det jeg mente.

Lenke til kommentar
Jepp, enig med Laland gitt!

 

SR 2 er forøvrig i mine øyne veldig mye bedre enn GTA IV på alle punkter. Ironisk, fordi jeg gledet meg som pokker til GTA IV, mens SR 2 hadde jeg avskrevet som et billig platt spill.

 

 

kunne ikke vært mer enig i det der altså. jeg gleda meg så sinnsykt mye til GTA4, og hadde ikke noen forhåpninger om SR2. ble ganske skuffet over GTA4 på starten, men ga spillet en sjanse til etter rundt en 9 måneder og syntes faktisk da at spillet var bedre enn SR2. grunnen var nok de skyhøye forhåpningene over hvor bra GTA4 skulle være, og at det ble skrytt opp i skyene

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Synes forsatt synd i at PC versjonen ble så helvetes elendig. Ikke nok med at de klarte å optimalisere spillet så dårlig at man ikke kunne spille med bra graffikk, som forøvrig ser helt crappy ut uannsett, uten at det skulle lagge å være helt jævlig. Men enda verre var det med bilkjøring, som faktisk var helt umulig å styre bilene. Lurer faen meg på om det var noen idioter i det hele tatt som gadd å teste PC utgaven før release, for det virker ikke sånn.

 

Veldig synd at sånne små problemer ødla et ellers bra spill, som gjorde at jeg aldri fikk spilt dette ordentlig igjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...