Gå til innhold

The Secret World - Utfordringene venter på deg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig skuffet. Kan ikke lure meg selv å si mennesker i hippie klær og katana er en stor turn-off for meg. Kampsystemet ser ut som et random mmo og grafikken var ikke det store. Fikk bare helt avsmak å se en hillbilly springe rundt med flammekastende hender som virket utrolig mye barnsligere enn det spillet burde vært! :angry:

Lenke til kommentar

Utrolig skuffet. Kan ikke lure meg selv å si mennesker i hippie klær og katana er en stor turn-off for meg. Kampsystemet ser ut som et random mmo og grafikken var ikke det store. Fikk bare helt avsmak å se en hillbilly springe rundt med flammekastende hender som virket utrolig mye barnsligere enn det spillet burde vært! angry.gif

 

 

Virker som du ikke har lest noe om spillet før du så klippet, så da kan jeg jo skjønne at det "skuffer" om en tenker tradisjonelle mmo spill. Men da igjen er det mindre barnslig med små gnomer med rosa hår som skyter ildballer eller manga figurer med pupper på størrelsen med hode?

 

Funcom dreit skikkelig på draget med Age of Conan når det lanserte så jeg er både utrolig spent og nølende til The Secret World. Men jeg håper og tror dem har lært mye mens dem laget og holder på idag med Age of Conan som forøvrig er idag et glimrende spill som hadde fått utrolig mye mer oppmerksomhet om det hadde vært halvparten så bra da som det er idag....

 

Men synes å si det så barnslig ut blir.....litt dumt.

Lenke til kommentar

Og nå har vi også en tråd om gameplaytraileren.

 

Jeg er nokså forberedt på at release av også TSW blir en titstorm av dimensjoner, men jeg kommer sikkert til å ende opp med å prøve det uansett. Ser festlig ut.

 

Det er nesten et must å prøve Funcom spill =P

 

(Satser for all del på BEDRE RELEASE denne gangen)

 

Edit: Gjør som de i bransjen som selger som hakka møkk, bruk tid! Tåpelig å la seg styre av økonomer som ikke fatter at EKSTREM kvalitet selger...

 

God natt ;)

Endret av Big aim
Lenke til kommentar

Syns det er litt morsomt hvordan folk kommenterer på det offisielle forumet at spillet ser crap ut. Tror de alle forventet at spillet skulle være 100% lik traileren. Spillet har noen mangler grafikk messig osv. Men jeg lurer litt på hva de mente med at spillet skulle være "Twitch-based" altså FPS stil. I mine øyne så det ut som semi targetting og aim.

Lenke til kommentar

Utrolig skuffet. Kan ikke lure meg selv å si mennesker i hippie klær og katana er en stor turn-off for meg. Kampsystemet ser ut som et random mmo og grafikken var ikke det store. Fikk bare helt avsmak å se en hillbilly springe rundt med flammekastende hender som virket utrolig mye barnsligere enn det spillet burde vært! angry.gif

 

 

Virker som du ikke har lest noe om spillet før du så klippet, så da kan jeg jo skjønne at det "skuffer" om en tenker tradisjonelle mmo spill. Men da igjen er det mindre barnslig med små gnomer med rosa hår som skyter ildballer eller manga figurer med pupper på størrelsen med hode?

 

Funcom dreit skikkelig på draget med Age of Conan når det lanserte så jeg er både utrolig spent og nølende til The Secret World. Men jeg håper og tror dem har lært mye mens dem laget og holder på idag med Age of Conan som forøvrig er idag et glimrende spill som hadde fått utrolig mye mer oppmerksomhet om det hadde vært halvparten så bra da som det er idag....

 

Men synes å si det så barnslig ut blir.....litt dumt.

 

 

Tvert i mot, jeg har fulgt med snart et år, og når jeg mener barnslig er det så klart animasjonene og atmosfæren rundt kampsystemet. Det ser bare utrolig teit ut når det er flashy og over the top animasjoner. Det er da trossalt ikke Aion jeg er ute etter. Du kan ikke nekte på at ut i fra traileren så kampsystemet ut som et random mmo, men for all del, gleder meg virkelig til spillet ettersom det er historien de satser på! ;)

Lenke til kommentar

Tåpelig! Et konsept som kunne tjent på å ta seg selv mer seriøst har valgt å kjøre med L4D-humor. Huleboerne fra AoC har fått flotte dresser. Cowboyen fra Zombieland er med. Toppers! Ser at AoC's kampsystem har overlevd reisen, denne gang med mulighet til å løpe mens man kaster flammeballer. Designerklær, iPod og katana. Jeg både antar og krever at jeg kan få kjøpt musikk slik at characteren min kan høre på temasangen til Cheers mens jeg grinder monstre.

 

Dark days er gammelt nytt da societiene har sloss mot monstre ala de vi møter i tusenvis av år. Udugelighet? Who you gonna call? TEAM TEEN ELITE! Let's kill those nasty monsters, daddy! Hand me my purse darling. Be sure to prepare my make-up and don't forget to charge your cell, it's going to be a tough ride! Let's hit the coffee shop after ok? Ok, DJ!

 

TRIPLE T's! -THEME SONG-

 

 

Jeg hadde et naivt håp om fokus på non-combat med combat som supplement. Ragnar, storyspesialisten er jo ved roret. Nå settes likevel dreping og loot i fokus. Fiendene ser ikke smartere ut enn ellers, de hovrer eller står hvor de er dersom du ikke selv velger å flytte deg, da flytter de etter deg.

 

"Heal me, Heal me, Heal me" - Ragnar

Martin liker å spille designated healer, så det passet jo bra. Innovativt gutter! Monstre angriper, og vi er de moderne superheltene med mobiltelefoner og godt humør. Det finnes ingen klasser eller levler så vidt jeg har skjønt, men for ikke være jevnt over nyttesløse kommer nok spillerne til å lage egne klasser, med fokus på helbreding og damagedealing osv. Forskjellen? I realiteten ingen som helst da de som velger kriger i MMO som oftest går for det som gir damage eller tar damage i spill hvor man kan velge sine attributter og skiller selv.

 

 

Horisontal progresjon. Dette høres jo fantastisk tamt ut. Desto mer vi spiller, desto flere muligheter har vi til å gjøre akkurat det samme som vi kunne gjøre fra før. Genialt!

 

 

Ingen har laget noe som dette før. Det begynner å demre hvorfor!

Lenke til kommentar

Tåpelig! Et konsept som kunne tjent på å ta seg selv mer seriøst har valgt å kjøre med L4D-humor. Huleboerne fra AoC har fått flotte dresser. Cowboyen fra Zombieland er med. Toppers! Ser at AoC's kampsystem har overlevd reisen, denne gang med mulighet til å løpe mens man kaster flammeballer. Designerklær, iPod og katana. Jeg både antar og krever at jeg kan få kjøpt musikk slik at characteren min kan høre på temasangen til Cheers mens jeg grinder monstre.

 

Dark days er gammelt nytt da societiene har sloss mot monstre ala de vi møter i tusenvis av år. Udugelighet? Who you gonna call? TEAM TEEN ELITE! Let's kill those nasty monsters, daddy! Hand me my purse darling. Be sure to prepare my make-up and don't forget to charge your cell, it's going to be a tough ride! Let's hit the coffee shop after ok? Ok, DJ!

 

TRIPLE T's! -THEME SONG-

 

 

Jeg hadde et naivt håp om fokus på non-combat med combat som supplement. Ragnar, storyspesialisten er jo ved roret. Nå settes likevel dreping og loot i fokus. Fiendene ser ikke smartere ut enn ellers, de hovrer eller står hvor de er dersom du ikke selv velger å flytte deg, da flytter de etter deg.

 

"Heal me, Heal me, Heal me" - Ragnar

Martin liker å spille designated healer, så det passet jo bra. Innovativt gutter! Monstre angriper, og vi er de moderne superheltene med mobiltelefoner og godt humør. Det finnes ingen klasser eller levler så vidt jeg har skjønt, men for ikke være jevnt over nyttesløse kommer nok spillerne til å lage egne klasser, med fokus på helbreding og damagedealing osv. Forskjellen? I realiteten ingen som helst da de som velger kriger i MMO som oftest går for det som gir damage eller tar damage i spill hvor man kan velge sine attributter og skiller selv.

 

 

Horisontal progresjon. Dette høres jo fantastisk tamt ut. Desto mer vi spiller, desto flere muligheter har vi til å gjøre akkurat det samme som vi kunne gjøre fra før. Genialt!

 

 

Ingen har laget noe som dette før. Det begynner å demre hvorfor!

 

bra det er noen som har skjønt d:)

kan bare glede seg til release av dette spillet, siden det kommer til å tryne hardt

Lenke til kommentar

Jeg synes alltid at det er morsomt når folk klarer å anmelde et helt spill basert på tidlige trailere. Jeg skulle ønske jeg hadde den evnen, fordi da hadde jeg jo slippet å måtte lete rundt på nettet etter anmeldelser fra folk som faktisk har testet ut spillet!

Lenke til kommentar
Tåpelig! Et konsept som kunne tjent på å ta seg selv mer seriøst har valgt å kjøre med L4D-humor. Huleboerne fra AoC har fått flotte dresser. Cowboyen fra Zombieland er med. Toppers! Ser at AoC's kampsystem har overlevd reisen, denne gang med mulighet til å løpe mens man kaster flammeballer. Designerklær, iPod og katana. Jeg både antar og krever at jeg kan få kjøpt musikk slik at characteren min kan høre på temasangen til Cheers mens jeg grinder monstre.

 

Dark days er gammelt nytt da societiene har sloss mot monstre ala de vi møter i tusenvis av år. Udugelighet? Who you gonna call? TEAM TEEN ELITE! Let's kill those nasty monsters, daddy! Hand me my purse darling. Be sure to prepare my make-up and don't forget to charge your cell, it's going to be a tough ride! Let's hit the coffee shop after ok? Ok, DJ!

 

TRIPLE T's! -THEME SONG-

 

 

Jeg hadde et naivt håp om fokus på non-combat med combat som supplement. Ragnar, storyspesialisten er jo ved roret. Nå settes likevel dreping og loot i fokus. Fiendene ser ikke smartere ut enn ellers, de hovrer eller står hvor de er dersom du ikke selv velger å flytte deg, da flytter de etter deg.

 

"Heal me, Heal me, Heal me" - Ragnar

Martin liker å spille designated healer, så det passet jo bra. Innovativt gutter! Monstre angriper, og vi er de moderne superheltene med mobiltelefoner og godt humør. Det finnes ingen klasser eller levler så vidt jeg har skjønt, men for ikke være jevnt over nyttesløse kommer nok spillerne til å lage egne klasser, med fokus på helbreding og damagedealing osv. Forskjellen? I realiteten ingen som helst da de som velger kriger i MMO som oftest går for det som gir damage eller tar damage i spill hvor man kan velge sine attributter og skiller selv.

 

 

Horisontal progresjon. Dette høres jo fantastisk tamt ut. Desto mer vi spiller, desto flere muligheter har vi til å gjøre akkurat det samme som vi kunne gjøre fra før. Genialt!

 

 

Ingen har laget noe som dette før. Det begynner å demre hvorfor!

 

Klarte du å komme frem til alt dette bare ut fra en trailer på et par minutter??! Imponerende :rolleyes: Det høres ut som du mener Funcom burde laget noe annet enn et MMO da du nedsabler alt som kan minne om et spill i denne sjangeren. Les litt om hva også andre anmeldere som har fått se mer av spillet enn vi har skriver. De fleste er ganske enige i at TSW har et ganske originalt konsept! Jeg tror det hadde vært en veldig dårlig ide dersom Funcom nærmest skulle funnet opp sin egen sjanger og kastet absolutt alt folk forventer å finne i et MMO på båten.

 

Ragnar og co har gjentatte ganger presisert at historien og gåteløsning vil være viktige elementer i TSW, men du konkluderer med at det vil det ikke siden det ikke er med i en trailer på et par minutter :) Er det ikke ganske naturlig at en slik trailer fokuserer på combat?

 

Tipper de som har lagd karakterene vi ser i traileren har gått inn for å kle dem litt crasy for å illustrere at du kan kle figuren din som du vil (klær har ikke stats i TSW). Jeg tror nok de fleste spillerne vil velge å kle figuren sin litt mer realistisk. De som drar på oppdrag i blomstrete miniskjørt blir nok i mindretall :-)

 

Det jeg har sett eller lest om spillet så langt synes jeg ser veldig lovende ut! Gleder meg virkelig til å få prøvd spillet selv.

Endret av Obba
Lenke til kommentar

Syntes det var litt for lite at jeg kunne dømme det til noenting.. Liker konseptet og det ser veldig bra visuelt for å være et MMO, men var et eller annet med det lille gameplayet som var vist der som ga meg dårlig smak i munnen. Venter heller til en trailer der dem viser åssen gameplayet fungerer i sin helhet med interface og alt, enn bare noen sekunder der vi ser noen springer og kaster flammer ut av hendene.

Gleder meg uansett for å få testet det selv en gang i tiden og se om dem virkelig greier å vende sjangeren på hodet.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Blir spennende hvor mye som kommer etter GC, og spesielt når det kommer. TSW vil i hovedsak kun bli vist til pressen i lukkede arrangementer. Da vil nok divere PC- og spillmagasiner og -nettsider etter hvert skrive sine artikler, så det kan ta litt tid før vi får vite så mye. Forhåpentligvis får de lov til å trykke sine artikler så raskt som mulig.

 

Det er bare å lese på Funcoms hjemmeside og TSW-forumet hvor det står litt om TSWs begrensede eksponering på GC.

 

Det er kanskje bare jeg som synes det er greit å ikke hause opp spillet for mye. Bedre å slappe av og innse at dette ikke blir lansert før tidligst godt uti 2011, og kanskje ikke før 2012. Jeg er litt lei av å bruke for mye tid og energi på spill som jeg ikke kan gjøre noe med (les: spille).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...