Gå til innhold

Den store 1.05 Patchen, patch notes og kommentarer !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Venter i spenning på å høre om hvordan forandringene fungerer i praksis, særlig alt som har med stats å gjøre.

 

Jeg også, men det er faktisk veldig lite tilbakemeldinger både her og spillverket.no

 

Jeg selv aktiverte kontoen min i dag og spille er nye POM.

 

Har ikke fått sjekka 44 bear shamanen min enda hehe.

 

Men det jeg har merket mot når jeg spillet før er at utstyret er mer brukeligt.

Dreper jeg minibosser som det er masse av rundt så dropper den brukbare ting med gode vanlige stats på til min caster. Også utsyret jeg får i quest reward er helt andeledest en det va før.

 

Nå er det kansje 3-4 forskjellige stats som er siktet mot casters osv, veldig bra.

 

Håper det kan bli litt mer liv igjen i AOC forumet så gi gasss folkens.

Lenke til kommentar

Siden responsene lot vente på seg, reaktiverte jeg kontoen min for en måned (selv om jeg mistenker at det blir mest en helg). Stat-forandringene er så langt veldig merkbare - HoXen min gikk f.eks. fra rundt 3000 HP til nærmere 8000, uten at jeg er fullstendig dekket i lilla (kanskje 1/3 er raid-gear). Siden jeg ikke har spilt siden før forrige store update gikk det en del tid på å fikse UI, ordne opp i gemmet utstyr og kjøre gjennom Slaughterhouse Cellar. Så får vi se på resten senere.

Lenke til kommentar
Siden responsene lot vente på seg, reaktiverte jeg kontoen min for en måned (selv om jeg mistenker at det blir mest en helg). Stat-forandringene er så langt veldig merkbare - HoXen min gikk f.eks. fra rundt 3000 HP til nærmere 8000, uten at jeg er fullstendig dekket i lilla (kanskje 1/3 er raid-gear). Siden jeg ikke har spilt siden før forrige store update gikk det en del tid på å fikse UI, ordne opp i gemmet utstyr og kjøre gjennom Slaughterhouse Cellar. Så får vi se på resten senere.

bare pve du har gjort?

Lenke til kommentar

Det virket ikke som noen god idé å oppsøke PvP når man ikke har spilt på nærmere et halvt år. :p Som forventet er Tarantia Commons fullt av folk som camper hustakene, så det er vel bare å springe dit om man vil slåss. De som har prøvd PvP sier at kampene gjennomgående varer lengre, noe jeg regner med er et resultat av at de fleste har langt mer HP nå, og litt lavere damage. Hvordan balansen mellom klassene er, aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...