Gå til innhold

Free 'Age of Conan' trial now Live

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, å levle opp første gang på en PvP server er hardt! Men igjen, vist du greier å komme deg til 80 på Fury, så vil kunne få møte eliten av pvpere på de europeiske serverne :)

Skrevet

Ok, nå er jeg i gang (på Fury). Ekstratingene jeg fikk gjennom 'special code' er de samme som man får ved preorder tror jeg.

En blå mammut mount

To bags of holding

En 'teleport til hjembyen din' dings

En purple ring

Mener å huske at det var alt.

Hvordan bruker jeg bag of holding? Når jeg muser over de, så står det: your equipped bag has too many free slots :mellow:

Skrevet
Ok, nå er jeg i gang (på Fury). Ekstratingene jeg fikk gjennom 'special code' er de samme som man får ved preorder tror jeg.

En blå mammut mount

To bags of holding

En purple ring

Hvordan bruker jeg bag of holding? Når jeg muser over de, så står det: your equipped bag has too many free slots :mellow:

Når du er i inventory drar du en bag over til en slot langt nede på inventoriet til høyre

Skrevet

Er det noen som vet om det går ant å fortsette med character man har lagd under trial perioden hvis man kjøper spillet i etterkant?

Skrevet

En blå mammut mount

To bags of holding

En purple ring

Når du er i inventory drar du en bag over til en slot langt nede på inventoriet til høyre

Har prøvd, uten hell. Det er visst en bug... "it seems that they implemented a new bug with the new sizes, the size check is not working correctly, lets say for example that you have a Traveler's Truss and now it got turned into 8 slots, well, it compares this new size, against the old size of the ones from the merchant (for example, it thinks that the one for 10s is the one with 8 slots instead of 16) so it doesnt let you buy/equip the bags that had a size before the patch smaller than the new size of your bag..."

http://forums-us.ageofconan.com/showthread.php?t=102708

Skrevet (endret)

La nettopp inn AoC (fra orignaldiskene) og oppdaterte for å teste ut hvordan det er å spille det nå ifht release.. Men jeg får av en eller anna grunn ikke logga inn. Fikk laga konto og alt, men nada.. MÅ man bruke egen trial-klient?

Nå fikk jeg det til å fungere.. Tok visst litt tid før systemet ble oppdatert tydeligvis :)

Endret av espenk
Skrevet

En blå mammut mount

To bags of holding

En purple ring

I min mail stod det at jeg bare fikk:

To bags of hodling

En teleport greie som man kan bruke når man kommer til lvl 20

og den ringen

Ikke noe mammut mount :(:mellow::angry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...