TorMartin Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Lurer på om hvordan denna takler nye spill..og evt hva som burde byttes http://www.elprice.no/data/stasjonaer-pc/a...-ray-983zre5nct
EpicNerd Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 (endret) Om du skal bytte noe burde du iallefall bytte Geforce 9300 -256MB (1663MB HM), som er et veldig low budget skjermkort og jeg tviler det drar nye spill noe serlig. Spill som Cs:s og Battlefield2 drar det nok greit nok på lav grafikk. Endret 30. mars 2009 av NerdRage
TorMartin Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Skrevet 31. mars 2009 hørt at det er et helt oki skjerm kort jeg...en jeg kjenner har det og han kjører på high på crysis lagg fritt
rulleguru Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 hørt at det er et helt oki skjerm kort jeg...en jeg kjenner har det og han kjører på high på crysis lagg fritt Ok da tar enten du eller han feil, eller han vet ikke hva lagfritt er... http://www.tomshardware.com/reviews/nvidia...30i,2044-8.html Øverste øverste kortet på øverste benchmark er Crysis på medium med Nvidia 9300, 18FPS i 800x600, hvordan skal den da klare på high med høyere oppløsning uten lagg når den ikke klarer laggfritt i 800x600 på medium.
TorMartin Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Skrevet 31. mars 2009 altså...veit ikke om det er med/high det heter jeg men han sa hakket under det beste...husker ikke hva det var jeg..har jo ikke spillet xD men den duuger nok:P skal bytte skjermkortet og prosessoren sener anyway
EpicNerd Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 altså...veit ikke om det er med/high det heter jeg men han sa hakket under det beste...husker ikke hva det var jeg..har jo ikke spillet xD men den duuger nok:P skal bytte skjermkortet og prosessoren sener anyway Ikke skyld på oss NÅR du blir skuffet ;P
ShampooMacTavish Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Tror den eier PCen han allerede har ganske greit. Og den drar CS og WoW på fullt (har ikke prøvd så mange andre spill på den). Kan du fortelle oss speccs på den, Tor?
TorMartin Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Skrevet 31. mars 2009 den jeg har som crasha... 10024mb ram 3.0 ghz dualcore prosessor Intel Pentium Prosessor et suugent skjerm kort... Men kan stenge denna tråden jeg har bestil pcen og den kommer i morra... end of story!
TorMartin Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 Fikk pcen i dag...men skal teste den så er det merkelig lagg eller alt går lixsom så sakte..vanskeligt og forklare noen som veit hvorfor eller har noen forslag?!??!
TMB Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Kanskje driver problem. Skjønte ikke helt hva du mente
ShampooMacTavish Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Alt går i slow motion, har han fortalt meg.
TorMartin Skrevet 3. april 2009 Forfatter Skrevet 3. april 2009 det har jeg fiksa nå mangla DirectX:P men hvordan fjerner man den derre "Tillat funksjonen" noen som veit det eller!?!?!? på forhånd takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå