CarpeNoctem Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har laget et nytt textbasert spill, kalt The Darkest Fate. RPG, med mafia/gangster tema. Ta en titt! http://www.thedarkestfate.com
Exia Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Hm, hva gjør det bedre enn de andre 203942839408 som finnes fra før?
Vrengtpolvott Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Så litt "emo" ut.."everybody dies".. Hva har det med emo å gjøre? Learn your shit, boy.
Snorre Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 (endret) Hm, hva gjør det bedre enn de andre 203942839408 som finnes fra før? Det samme lurer igrunnen jeg på. Dette er andre tråden på forumet (som jeg har sett) som reklamrer for et nytt tekstbasert mafiaspill. Min erfaring er at de alle er så og si kliss like, og at de tilbyr samme funksjonalitet og spillbarhet. Så om du kan oppgi mer informasjon om spillet hadde jo det vært fint. Kanskje du kan belyse spørsmålet jeg siterer. Hva er det som gjør akkurat dette spillet bedre enn de tusenvis av mafia-spillene som finnes fra før? Hva er spesielt med ditt mafiaspill? Hvis dette faktisk er bedre enn alle andre mafiaspill, og tilbyr funksjonaliteter og spillbarhet som ikke er sett i tidligere browser-baserte mafiaspill med et grafisk-brukergrensesnitt, ja da kan det godt hende jeg signer meg opp. Men forløplig har du (trpdstarter) ikke gitt meg noen informasjon som gir meg noen insentiver til å joine. Edit: Et usaklig innlegg er også slettet. Minner om retningslinjene: Spam er ikke tillatt. Med spam forstås korte, unødvendige innlegg (bestående av få ord og/eller smileys). Brukerne av forumet bes holde en høflig og saklig tone når de diskuterer. Endret 29. mars 2009 av Snorre
Materie Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Jeg må si at jeg mislikte hvoran google-aden sto i kontrast til resten av fargene på siden. Det fikk det til å se useriøst ut. Jeg ville anbefalt å flytte den til høyresiden slik at logoen kan ta plassen der den er. Personlig er den reklamen grunn god nok til at jeg ikke vurderer å teste ut resten, engang. For øvrig synes jeg også du kunne ha pusset litt på engelsken og formuleringene på forsiden. Det er det som står der som er viktigst, så det er dem man må sørge for at er feilfrie. Alle monner drar og så videre.
CarpeNoctem Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 (endret) Takker for tilbakespill! Vel, The Darkest Fate har en del funksjoner jeg liker og tro ikke kan finnes over alt. Bedrifter - Lek gründer og start din egen bedrift. PvP kamper Battletent - Kjemp mot diverse NPCer. Diverse småspill innen spillet - Roulette, slots, hesteveddeløp, lotteri, osv. Karneval - Vinn penger, stats og awards. Kjøp og oppgrader hus for bedre stats - Drep dine fiender! Lag din egen familie og bli Don - bli herskeren over Cougar City! Tre forskjellige byer - Mange muligheter. Ingen runder - Ingen resets. Spillet er laget av meg, i sammarbeid med folkene bak www.popit.no og www.netfun.no. Tilsammen har vi over 30 års erfaring innen spillprogrammering og utvikling. "Everbody Dies." er spillets slagord, for og si det slik. Vi skal alle dø, før eller siden, men når du bor i Cougar City er vel sjansen stor for at det blir før. Til Matierie: Ja, jeg ser ikke vekk ifra at det kan være noen skrivefeil innimellom. Jeg retter på dem så fort jeg blir oppmerksomme på dem Bare spør videre hvis det er noe dere lurer på! Endret 29. mars 2009 av Eruondo
CarpeNoctem Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Bump, Vi har nå nærmere 100 medlemmer, bli med du også!
Vaenas Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Dette var jo bare reklame <_< Ærlig talt så kan si at de fleste nettspill har alle de funksjonene du har skrevet om der, pluss masse mer, men et felles trekk for dem alle er at de feiler i løpet av første året. Det finnes noen få tekstbaserte spill som lykkes med å holde brukerne sine over mange år. Slik som Hattrick, som har bygget et utrolig bra community og god motor. Anbefaler å sette inn mye arbeid i motoren, for slik det virker så er den det viktigste i et tekstbasert nettspill.
CarpeNoctem Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Skrevet 30. mars 2009 Selvfølgelig er det reklame: Dette er et gamerforum og jeg har et spill å tilby dere. Jeg har spilt denne typen spill siden jeg fikk min første pc i 1996, så jeg har en del erfaring med sjangeren. Den erfaringen bruker jeg selvfølgelig innen spillet, for og sikre spillerene mine best mulig spillopplevelse.
TMB Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Hvis dere har 30 års erfaring, hvorfor så emo fjortiss navn på spillet, og fugly loginside? EDIT: Dere kan nok programmeringa, men ikke design. Og jeg vet ikke hvordan det er med andre, men med en gang jeg ser google Ads på en nettside så får jeg lyst til å gå ut av den igjen. Er så lei de stygge annonsene overalt. Endret 31. mars 2009 av Amaranth
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 ^ Haha! Spillet dør ut før september.
-ErlendA- Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 (endret) Lenge sider siden dere Popitveteraner stod bak Popit før Egmont kom og konverterte den til verre enn verst. Skal sjekke ut dette spillet etter jobb, men dere har altså laget et spill i en sjanger som er ganske så mettet allerede. Netfun ser forresten ikke like bra ut i det nye designet. Det gamle var bedre, men det er min mening. Endret 31. mars 2009 av ErlendA
Wartom_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Skrevet 1. april 2009 Det finnes tusener av lignende spill allerede så med mindre du har noe nytt å tilby så...
CarpeNoctem Skrevet 2. april 2009 Forfatter Skrevet 2. april 2009 Spillet er enda under en uke gammelt, Er det noe spesielt dere ønsker for og gjøre spillet aktuelt for dere? Tilbakespill er gull for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå