Gå til innhold

"religion" og "politikk" bør åpnes.


Anbefalte innlegg

Vi har valgt å legge ned "politikk" og "religion", da dette er to kategorier som er både lite brukt og irrelevant for vårt forum. Vi henviser våre brukere til å benytte andre forum for diskusjon av disse to temaene.

 

Skal man legge ned forum som er lite brukt, bør det ryke mange andre med i samme slengen.

 

Er det fordi det er irrelevant, bør IHVERTFALL "søppel" og "annet" fjernes. Men dette kommer aldri til å skje ettersom vi alle vet at Yummy, SirHartge og resten av moderatorene er nikkedukker for the 1337-kr3w som ruler "Siste Ordet2".

 

 

Dere bør komme med flere grunner enn "lite brukt og irrelevant". Som f.eks.: Er det masse flaming? Masse banning og annet stygt språk som ikke hører hjemme? Får dere for mye belasting på linjen da det er så mange som poster der? Har dere ikke plass på serveren til det?

 

Tynt, Vidar Fagerjord & co. Meget tynt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har valgt å legge ned "politikk" og "religion", da dette er to kategorier som er både lite brukt og irrelevant for vårt forum. Vi henviser våre brukere til å benytte andre forum for diskusjon av disse to temaene.

 

Skal man legge ned forum som er lite brukt, bør det ryke mange andre med i samme slengen.

 

Er det fordi det er irrelevant, bør IHVERTFALL "søppel" og "annet" fjernes. Men dette kommer aldri til å skje ettersom vi alle vet at Yummy, SirHartge og resten av moderatorene er nikkedukker for the 1337-kr3w som ruler "Siste Ordet2".

 

 

Dere bør komme med flere grunner enn "lite brukt og irrelevant". Som f.eks.: Er det masse flaming? Masse banning og annet stygt språk som ikke hører hjemme? Får dere for mye belasting på linjen da det er så mange som poster der? Har dere ikke plass på serveren til det?

 

Tynt, Vidar Fagerjord & co. Meget tynt.

 

Ta sånne tåpelige ting med dem på mail, ikke her i forumet :grumpy:

Lenke til kommentar

Dette var dårlig dere!

 

Jeg lurer i likhet med Toolshed på hvorfor dere måtte stenge disse? Det må da være alvorlig mye mer som går an å ta bort i stedet? Dere har kanskje rett i at disse ikke blir mye brukt og at de egentlig ikke har noe på et forum som i handler om data å gjøre, men for mange så har nok "Religion" og "Politikk" vært et slags fristed der man ikke trenger tenke "bit og Byte" hele tiden. Jeg har iallefall sett på det sånn. I og med at disse kategoriene har vært her, så har Forum.hardware.no vært et komplett forum for meg. Her har jeg kunnet diskutere det jeg liker best.

 

Til nå. :cry:

 

Håper dere tar "til vett" og åpner dem igjen. For så vidt jeg har sett det, så har det jo vært en stort sett saklig tone der, og det kan da vel ikke skorte så på resursene at dere ikke har råd til å opprettholde disse kategoriene? Skulle tro at det var viktig å gjøre flest mulig brukere fornøyde, og jeg kan heller ikke forestille meg at de har vært til sjenanse for noen da de er "bortgjemt" på off topic. :shrug:

 

 

Edit:

Til Typhon: Dette er en kategori som heter tilbakemeldinger. Det passer greit å ta et her, så flere kan bli oppmerksomme på problemet. Jeg mener at det bør være en diskusjon rundt noe så viktig som en stenging av hele kategorier

Lenke til kommentar

Men så religion da!! Hvem i heite hule granskauen er det som driver med noe så banalt som det da??? Svakhjernede, lite tenkende retarderte stakkarer som ikke klarer tanken på at de må gå gjennom livet alene, uten hjelp fra Gud eller andre skinnhellige, fiktive vesener. Hvorfor må folk være så usannsynlig dum? Religion, BAH!! Politikk er egentlig litt teit at de stengte, det kan være ganske relevant i visse sammenhenger når det gjelder hw og sw. Hvor skal vi slenge drit om mikkesoft sine latterlige produkter og grunnen til å ikke kjøpe de nå da?

Lenke til kommentar
Men så religion da!! Hvem i heite hule granskauen er det som driver med noe så banalt som det da??? Svakhjernede, lite tenkende retarderte stakkarer som ikke klarer tanken på at de må gå gjennom livet alene, uten hjelp fra Gud eller andre skinnhellige, fiktive vesener. Hvorfor må folk være så usannsynlig dum? Religion, BAH!! Politikk er egentlig litt teit at de stengte, det kan være ganske relevant i visse sammenhenger når det gjelder hw og sw. Hvor skal vi slenge drit om mikkesoft sine latterlige produkter og grunnen til å ikke kjøpe de nå da?

 

OOOHH! Dette var saklig! Please, Think you a little about!

Lenke til kommentar
Men så religion da!! Hvem i heite hule granskauen er det som driver med noe så banalt som det da???

Vi "driver" ikke med noe. Vi bare diskuterer litt. Får i gang hjernecellene litt, og det burde du også tenke på en gang i blandt.

Svakhjernede, lite tenkende retarderte stakkarer som ikke klarer tanken på at de må gå gjennom livet alene, uten hjelp fra Gud eller andre skinnhellige, fiktive vesener. Hvorfor må folk være så usannsynlig dum?

Oi. Du har svaret, du. da skal jeg spørre deg neste gang jeg lurer på noe. Du høres ut som om du er en meget intelligent gutt. Og i tillegg antar jeg at du iallefall er eldre enn 15 år. Det høres ihvertfall slik ut.

Religion, BAH!! Politikk er egentlig litt teit at de stengte, det kan være ganske relevant i visse sammenhenger når det gjelder hw og sw. Hvor skal vi slenge drit om mikkesoft sine latterlige produkter og grunnen til å ikke kjøpe de nå da?

Hvor dere skal slenge dritt om mikkesoft? Dette blir rett og slett for dumt. Vennligst ikke svar i denne tråden lenger.

Ta sånne tåpelige ting med dem på mail, ikke her i forumet  :grumpy:

Hvorfor tror du vi har en kategori som heter "Tilbakemeldinger"?

Bruk heller Forumet på siden min til det da vel ;) Da har dere hvertfall et sted dere kan gjøre det :p

Tror ikke det.

Lenke til kommentar
Men så religion da!! Hvem i heite hule granskauen er det som driver med noe så banalt som det da??? Svakhjernede, lite tenkende retarderte stakkarer som ikke klarer tanken på at de må gå gjennom livet alene, uten hjelp fra Gud eller andre skinnhellige, fiktive vesener. Hvorfor må folk være så usannsynlig dum? Religion, BAH!! Politikk er egentlig litt teit at de stengte, det kan være ganske relevant i visse sammenhenger når det gjelder hw og sw. Hvor skal vi slenge drit om mikkesoft sine latterlige produkter og grunnen til å ikke kjøpe de nå da?

 

Maken til lavpannet argumentasjon syns jeg skal man lete lenge etter.

Et lite tips dog:

Tenk igjennom hva du faktisk skriver, før du trykker på send knappen.

Gjør deg opp en mening om det du skriver er nogenlunde saklig,

og at dine argumenter(hvis du har noen?) henger på greip.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Men så religion da!! Hvem i heite hule granskauen er det som driver med noe så banalt som det da??? Svakhjernede, lite tenkende retarderte stakkarer som ikke klarer tanken på at de må gå gjennom livet alene, uten hjelp fra Gud eller andre skinnhellige, fiktive vesener. Hvorfor må folk være så usannsynlig dum? Religion, BAH!!

 

off topic: du er jo nesten kul da...... :roll: skulle nesten tro du var skater.

 

on topic: selv om jeg selv ikke er på den delen av forumet så mye, men jeg synes at hvis de skal fjerne de to kategoriene, er det flere kategorier som burde tas med. selv ser jeg ikke på kategorien "gledesutbrudd" som en fantastisk kategori akkurat.

men "humor" bør bli!

Lenke til kommentar

Nå som vi er i gang med "Rema1000 Meie-ned-alt-motorsaga," så er det kanskje en idé å stenge "Testposter" Vi har jo den fantastiske "Forhåndsvisningsfunksjonen" som gjør hele "Testposter" unødvendig.

 

Test av avatar er ikke noe poeng, da avatarer oppdateres på tidligere innlegg.

 

Test av signatur kan gjøres på forhåndsvisning, det kan bilder også, selv om det står i retningslinjene at bilder ikke skal brukes...

Lenke til kommentar

Er enig med at grunnene for å stenge de to topicene var fullstendig borte i natta. HELE off-topic kategorien har jo ingenting med HW å gjøre, DEN ER JO OFF TOPIC! Det er jo akkurat dette den er der for!

 

Altså, forandringene på forumet i det siste er ganske ræva.

 

Først forsvant Linux-kategorien. Det gjorde at antall poster hver dag i den kategorien sank ned til 1/10 av hva den var. Så gikk Programvare over dit, og nå begynner det å sprette opp med off topic "programvare" spørsmål i "Annet om data"

 

Nå fjerner dere to, TO, av 10 kategorier som ikke hører hjemme på et HW-forum, når de i tillegg ikke ligger på HW forumet! De ligger faktisk på en egen del av forumet som 90% av brukerene aldri har prøvd pga en må lete seg fremtil Forum-hovedsiden og velge "Off topic", som er så utrolig mye mer tungvindt enn å bruke "Siste fra forumet" på hovedsiden!

 

Jeg er faktisk nå enig med at ALLE hovedkategoriene bør "Åpnes" på forumets hovedside, og at en ikke må trykke på "Off topic" for å få de frem. Så burde ALLE kategorier som ikke passer eller som er overflødige FJERNES, og ikke bare et par kategorier som moderatorene ikke bruker!

 

Skjerpings!

Lenke til kommentar
ser ikke helt vitsen med å stenge de kategoriene, egentlig. de hadde fint lite med hardware å gjøre, men det har ikke søppel-kategorien heller.
Så hjertens enig...

 

Tror, som flere har nevnt, at det er mange andre kategorier som da bør skufles ut av forumet om disse to forsvinner. Under "Politikk" kan man jo diskutere diverse datating&tang, mens f.eks. "Søppel", ja, den er rett og slett bare søppel.

 

Personlig synes jeg at denne "opprydningen" i forumet ikke har vært noe særlig. For oss brukerne, så har resultatene stortsett bare kommet ut negativt.

Det blir jo mindre ryddig når man kanskje begynner å poste religions- og politikkting under en annen kategori...

 

Nei, få dem tilbake!

Lenke til kommentar

Jeg fortsetter på blip sin post og sier at slik utviklingen har vært nå, vil nok religions-tråder og politikk-tråder bli opprettet i "annet" istedenfor. Og jeg ser ikke helt hensikten med å fjerne denne.

 

 

Kan noen moderatorer vennligst opplyse oss om hva som skjer? Er det en mulighet for at de kan åpnes hvis nok personer støtter det?

 

Foreløpig ser det jo ut som om folk er interessert i å ha de åpen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...