Gå til innhold

[PS3 - FIFA09] Gambleligaen

Dunedain

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da bestemte jeg meg at det var på tide med en liga for oss som spiller FIFA09 på PS3 her. Det er plass til 11 stk i ligaen, inkludert meg selv, så første mann til mølla.

Liganavn: Gambleligaen

Passord: Gamer

Regler:

*Max 4 og en halv stjerne på laget

*Noen som avslutter midt i en kamp, slutter å spille, o.l, blir kastet ut

Vil du være med, legg inn et innlegg med PSN-ID og lag du velger. Skal så oppdatere førsteposten med alle som er med.

De som er med:

Dunedain - Norway

Paisley - Netherlands

eivind93 - Aston Villa

StabakJF - Fiorentina

Chresjan (tror vi) - Sampdoria

Steffi89 - Everton

Aerow09 - Hamburger SV

JoeDohn - Fredrikstad

Bjarnfinn - Tottenham

HCGamer97 - Bulgaria.

Endret av Dunedain
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

StabakJF er med: Usikker på lag...

Skal finne ut i løpet av dagen ;)

Edit: Tror det blir Fiorentina, holder av den!

Endret av JanFr (StabakJF)
Skrevet (endret)

Jeg joiner men lenge siden jeg har spilt så er ikke veldig god.

PSN: Aerow09

Lag: Hamburger SV

Endret av Aerow
Skrevet

Har hørt noe rykter om at folk ikke får startet kamper. Flere som kan bekrefte det?

Eneste jeg vet at kampen mellom Paisley og meg selv idag gikk uten problemer.

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Nå skal det ikke sies at jeg er en gammel traver på nettopp dette spillforumet, så jeg beklager om det blir litt i overkant invasivt å bruke sitt første innlegg til å melde seg inn i en forumliga.

Om dette er noe man kan se forbi hadde det i hvert fall vært svært så flott om jeg får oppta den siste plassen. Så ut som det bare stod ti navn på listen, med mindre jeg talte feil. Sitter ikke i umiddelbar nærhet av PS3-en nå, så får melde meg inn en gang i løpet av morgendagen, så sant listen er oppdatert og det fremdeles er en ledig plass.

PSN-ID er Rubyroth, er ennå ikke helt sikker på hvilket lag jeg ender opp med, så oppdaterer innlegget når ting blir unnagjort i morgen en gang. Håper dette går greit. :)

Redigert: Får forsøke å bidra med litt sydøstlig temperament, så velger meg Galatasaray, jeg.

Tenkte for øvrig ikke på passordbeskyttelse, så hvis nykommeren godtas er det bare å sende passord over PM. Takker på forhånd, jeg.

Dobbelredigert: Men jeg la jo selvsagt ikke merke til at passord stod klart og tydelig oppført i første innlegg her. Da er jeg også med.

Endret av Rube
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...