Gå til innhold

Hvem lager de beste spillene (eller er din favorittutvikler), FINALE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er vel ikke Konami kun ett utviklerstudio da. Men det er jo ikke heller halvparten av de i pollen heller^^

 

Jeg tok hovedsakelig ikke med understudioer, med mindre de har laget et svært populært spill.

Anyway, skuffet over å se blizzard i ledelsen faktisk.

Lenke til kommentar

Spiller vel det ikke daglig de vel. De blir vel lei av det. Blizzard holder på sine spillere. Blir for dumt å kalle dem et dverg selskap.

 

World of Warcraft (11.5 million subscribers)[143]

World of Warcraft: The Burning Crusade [expansion pack] (3.5 million)[144]

World of Warcraft: Wrath of the Lich King [expansion pack] (4 million)[143]

StarCraft (11 milion)

Også Diablo II lå på lista med (4 million)

Den fant jeg for eksempel :)

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Spiller vel det ikke daglig de vel. De blir vel lei av det. Blizzard holder på sine spillere. Blir for dumt å kalle dem et dverg selskap.

 

Om Blizzard er et dverg-selskap, så lurer jeg på hvem som virkelig er store.

Blizzard har laget -hands down- noen av tidenes mest populære titler, og så vidt jeg vet er WoW det mest populære spillet noensinne?

Lenke til kommentar

Hva så om de ikke spiller daglig? Millioner ser på såpeoperaer hver dag, gjør det såpeoperaer bedre enn spillefilmer?

 

Jeg mener absolutt ikke at Blizzard er en dverg. Men, jeg synes Blizzard blir en dverg i forhold til f.eks. Nintendo. Akkurat som Funcom blir en dverg i forhold til Blizzard.

Lenke til kommentar
Nå er vel ikke Konami kun ett utviklerstudio da. Men det er jo ikke heller halvparten av de i pollen heller^^

 

Jeg tok hovedsakelig ikke med understudioer, med mindre de har laget et svært populært spill.

Anyway, skuffet over å se blizzard i ledelsen faktisk.

Yup, er ikke uenig i hvordan det ble, men svarte bare til posten før.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Hva så om de ikke spiller daglig? Millioner ser på såpeoperaer hver dag, gjør det såpeoperaer bedre enn spillefilmer?

 

Jeg mener absolutt ikke at Blizzard er en dverg. Men, jeg synes Blizzard blir en dverg i forhold til f.eks. Nintendo. Akkurat som Funcom blir en dverg i forhold til Blizzard.

 

Nå kan vi egentlig ikke si at Nintendo utvikler alle spillene sine selv, noe Blizzard gjør. Og sammenligningen din skjønte jeg ikke i det hele tatt. Jeg snakker om at Blizzard har mange millioner kunder som betaler månedlig for å spille World of Warcraft. Wii Sports blir du lei av etter en uke. Derfor synes du Blizzard er en dverg i forhold til noen som ikke lager kvalitets spill, som de pleide å gjøre. Blizzard har et par kraftige og flotte tittler på vei og, så tror nok ikke Nintendo kan stå opp mot dem :)

Lenke til kommentar

Lol, Blizzard.

 

Btw:

Although playing the game is free, character appearances and gameplay enhancements can be purchased from the "Cash Shop" using real money. MapleStory has a combined total of over 50 million subscriber accounts in all of its versions.
Lenke til kommentar

Det blir et spørsmål om man stemmer subjektivt eller objektivt. Pollen tilsier at man også kan velge utfra hvilken utvikler som har laget de beste spillene, så om man ikke liker noe annet enn titlene f.eks. Blizz eller Bethesda har laget, så kan valget falle på dem.

 

Men, jeg vil gjerne legge til at antall høytselgende spill som f.eks. Nintendo har utviklet grovt overstiger Blizz og Bethesda til sammen. Hvis man f.eks. ser på antall solgte eksemplarer totalt for Nintendo, så ligger antallet på 2.7 milliarder (ikke medregnet hardware). Når brorparten av disse titlene igjen høyst sannsynlig er in-house produksjoner, så synes jeg man trygt kan kalle Bethesda og Blizzard for dverger i forhold.

Endret av Rata
Lenke til kommentar
Nå kan vi egentlig ikke si at Nintendo utvikler alle spillene sine selv, noe Blizzard gjør. Og sammenligningen din skjønte jeg ikke i det hele tatt. Jeg snakker om at Blizzard har mange millioner kunder som betaler månedlig for å spille World of Warcraft. Wii Sports blir du lei av etter en uke. Derfor synes du Blizzard er en dverg i forhold til noen som ikke lager kvalitets spill, som de pleide å gjøre. Blizzard har et par kraftige og flotte tittler på vei og, så tror nok ikke Nintendo kan stå opp mot dem :)

Nintendo lager da fortsatt gode spill?

De lager og har laget masse bra til DS.

Super mario galaxy var et av de seneste av dem som er hyllet til skyene av hvert eneste spillmagasin der ute.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...