Crazy Joe Davola Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Visste ikke at en ny patch var kommet. Takk skal du ha, skal laste den ned etterpå Enormt stor ja, men det virker som at den fikser veldig mye. http://snorre.jowood.de/~community/Gothic3...hangelog_en.txt
GrinderX9 Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Fikk plutselig sånn lyst til å spille Gothic 3 igjen i dag så laster ned den nye community patchen nå. Den er gedigen må jeg si. :o Burde jo fått spilt Night of the Raven en gang, men jeg har jo fullført historien i Gothic 2, mens jeg aldri har fått fullført Gothic 3 så jeg fikk lyst til å prøve å få spilt gjennom det. Har alltid endt opp med å kjøpe andre spill hver gang jeg har prøvd. Noen andre som skal ta opp Gothic 3 igjen nå som den nye patchen er ute? Ga opp gothic 3 for lenge siden, hmm men den patchen ser jo ganske lovende ut . Gothic 3 hadde i alle fall pen grafikk og en veldig koselig verden. Så frister å starte med det igjen ja .
Crazy Joe Davola Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Spillt en liten time nå med den nye patchen. Nesten ikke lag og ingen krasj enda jeg har alt på very high. Lest en del om denne patchen nå, og det virker som at den fikser alt som var feil med Gothic 3 fra før av, tenker da spesielt på bugs og performance. Så nå kan de som ga opp Gothic 3 for lenge siden kose seg med dette fantastiske spillet også
KayAU Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 (endret) Kva, har dei fiksa ytelsesproblema? Eg som trudde dette spelet kom til å vere "maskinvare-immunt" dei neste 8 CPU-generasjonane. Nesten litt synd at det ikkje er so lenge sidan eg hadde mi andre gjennomspeling, men eg får ta ein titt likevel. Novel, alle problema kan dei ikkje ha retta opp, med mindre dei har gjort ting med vanskegrada (den var for lav), AI både for allierte og fiendar, og historiefortellinga. Men ikkje misforstå, Gothic 3 er og var kjempebra, trass alle sine feil og manglar, og slår lett dei fleste andre spel i samme sjanger. For å svare trådstartar (betre seint enn aldri): ja, Gothic-spela er svært, svært gode. Etter mi meining er det den beste rollespelserien til PC. Kay Endret 2. april 2009 av KayAU
Stifi Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Den nye community patchen skulle ha gjordt Gothic III veldig spillbart.
GrinderX9 Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 I ut av boksen gothic 3 var det slik at man kunne få tak i et flamme sverd ganske tidlig i spillet. Siden fikk man ALDRI noe bedre våpen. Ganske teit å kunne få et så bra våpen så tidlig. Er det fremdeles slik? Det ødela mye av gleden for meg.
Stifi Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 I ut av boksen gothic 3 var det slik at man kunne få tak i et flamme sverd ganske tidlig i spillet. Siden fikk man ALDRI noe bedre våpen. Ganske teit å kunne få et så bra våpen så tidlig. Er det fremdeles slik? Det ødela mye av gleden for meg. Det ble fjenert i en patch.
Wartom_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Skrevet 3. april 2009 Det var en feil. Det sverdet skulle egentlig bare være mulig å tilkalle med flamme magi.
Stifi Skrevet 4. april 2009 Skrevet 4. april 2009 Gothic 3 lagga utrolig med det sverdet i begynnelsen.
GrinderX9 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 (endret) Da har jeg starta gothic 3 igjen med patch 1.7. Sist jeg spilte var G3 helt nytt, så det er en stund siden sist. Når det gjelder ytelse merker jeg ikke så stor forskjell, spiller med nesten alt på max, hakker en del når nye områder laster, men ellers går det veldig bra. Har eksamen om ganske kort tid så jeg burde lese mye, men G3 har likevel klart å dratt meg inn i spillet en 14 timers tid på 3 dager . Problemet slik jeg ser det, er at G3 har en dårlig historie og få spennende quests, men grafikken, musikken og verdenen er så sinnsykt stemningsfull. Er desverre sikker på jeg går lei G3 før jeg fullfører det denne gangen også, men før den tid koser jeg meg stort Endret 16. april 2009 av GrinderX9
Stifi Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 (endret) Hotfix 1.71 for CP 1.70 Skjul Framework- No "red textures" anymore on graphic cards with shader 2.0a or 2.0b. (But red textures remain with shader 2.0 only cards like Radeon 9500-9800.) - Display of ingame time will be updated directly after loading a savegame. - The installer will not uninstall the game X3 anymore. Graphics - Fireball has its old looks again, but doesn't illuminate the surroundings. - New option "softer water" (only with Shader 3.0 and higher). - Problem fixed where the sky was full of large moons. Sound - Rain and wind sounds will start and end with the corresponding graphic effects. Dialogs - When the hero talks to Julio after Hassan's death and before the quest "Ore thieves" was started, the dialog menu will not offer Julio's sentence "There was another fellow with him, but I couldn't make out who he was." Ingame menus - The protection values in the character menu will now include the effects of the perks "improve robes" or "improve armor". (Note: Without AB the perks affect the entire protection of armor, shield, helmet, rings, and amulet; with AB they only effect the actual armor.) Inventory related topics (trading, looting, etc.) - Temmy sells stone tablets again. - When looting a mage or shaman by using the "Take all" key, the "amount" counter of the spells fireball and ice lance in the spellbook will not increase. - When looting Thorald by using the "Take all" key after Thorald received his armor, Thorald's face will not be deformed. Combat - Problem solved where magic and ranged weapons didn't injure NPCs. - Error in "rage mode" of animals corrected. Lastes ned >her< Controls - The hero can block directly after a leftclick. - When opening an ingame menu and using the mouse wheel without clicking somewhere before, the game will not crash to desktop anymore. Strings - Several Czech subtitles corrected. - Some text errors corrected in German version. - Some text errors corrected in Spanish version. - Russian version of the regular manual added. - "Manual for modders" updated in both German and English version. ----------------------------------------------------------------- Only with AI switch and/or "Alternative Balancing" turned on: - After the hero was knocked down or killed when fighting against Xardas, Xardas and his army of darkness won't attack the undead servant. Kan lastes ned >her< Endret 17. april 2009 av Stifi
timmoody Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Håpar eit eventuelt Gothic 4, kjem med ein betre historie og meir dialog. Elsker verdenen, men ein blir fort lei av tanketomme oppdrag og å verkeleg snakke med folka rundt deg. Litt for lite dybde utanom sjølve verdenen du spring hadde gjort at dette spelet kom inn på topp 5 lista mi over beste rollespel.
Stifi Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Håpar eit eventuelt Gothic 4, kjem med ein betre historie og meir dialog. Elsker verdenen, men ein blir fort lei av tanketomme oppdrag og å verkeleg snakke med folka rundt deg. Litt for lite dybde utanom sjølve verdenen du spring hadde gjort at dette spelet kom inn på topp 5 lista mi over beste rollespel. "Gothic 4" kommer til å hete Arcania: A Gothic Tale.
KayAU Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 For ordens skuld: Gothic 4 blir laga av ein annan utviklar enn dei foregåande Gothic-spela. Det neste spelet frå Piranha Bytes heiter Risen, og blir i mine auge den eigentlege etterfølgjaren til Gothic 3. Eg håpar sjølvsagt Arcania blir bra og, men det er ikkje namnet eller utgivaren som gjer ein spelserie til det han er, det er utviklaren. Spellbound har enno til gode å vise at dei kan lage ein åpen RPG med Gothic-kvalitet. @timmoody Dei kunne med fordel ha lagt litt meir tid i dialog og historiefortelling, ja...det er tydleg at det gjekk litt fort i svingane, og der er til og med ting som ikkje heng heilt saman med det som vart sagt i tidlegare spel i serien (Lee og kongen). Det tekniske kan fiksast i oppdateringar, dialogar og handling er det litt verre med. Novel, eg synest ikkje historie og dialog var veldig dårleg, berre litt meir middelmådig enn eg hadde håpt på frå eit spel i denne serien. Men om du vil sjå verkeleg svake NPC-ar og dialogar, ta ein titt på Morrowind (eit ellers ganske bra spel). Kay
GrinderX9 Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 (endret) Yes da, jeg instalerte hotfix 1.71, og dermed var save gamene mine borte . Dermed var Gothic 3 avinstalert for denne gang, blir nok veldig lenge til neste gang... Så til alle som skal starte med G3 igjen, Instaler hotfixen FØR dere starter et new game. Endret 18. april 2009 av GrinderX9
Craxmerax Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Yes da, jeg instalerte hotfix 1.71, og dermed var save gamene mine borte . Dermed var Gothic 3 avinstalert for denne gang, blir nok veldig lenge til neste gang... Så til alle som skal starte med G3 igjen, Instaler hotfixen FØR dere starter et new game. Ga du opp bare pga. det? Når jeg får igjen pcen min fra rep, så skal jeg installere patchen og begynne på nytt. Hvis denne patchen gjør det mye bedre, så vil jeg spille gjennom HELE spillet med den..
GrinderX9 Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Yes da, jeg instalerte hotfix 1.71, og dermed var save gamene mine borte . Dermed var Gothic 3 avinstalert for denne gang, blir nok veldig lenge til neste gang... Så til alle som skal starte med G3 igjen, Instaler hotfixen FØR dere starter et new game. Ga du opp bare pga. det? Når jeg får igjen pcen min fra rep, så skal jeg installere patchen og begynne på nytt. Hvis denne patchen gjør det mye bedre, så vil jeg spille gjennom HELE spillet med den.. Hehe nei da, ikke bare på grunn av det. Jeg gikk overaskende fort lei. Skulle til å avinstalere det når jeg leste om hotfixen, den så ut til å fikse en et par irriterende bugs jeg opplevde, så jeg tenkte å gi det en sjangs til. Men når savegamene ble borte gadd jeg ikke. Gothic 3 er fremdeles for tomt og kjedelig når det gjelder quests og historie. Men leste på world of gothic at teamet bak patchene skal lage en større mod med nye quests og slikt. Tror jeg venter på den
Stifi Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 (endret) Yes da, jeg instalerte hotfix 1.71, og dermed var save gamene mine borte . Dermed var Gothic 3 avinstalert for denne gang, blir nok veldig lenge til neste gang... Så til alle som skal starte med G3 igjen, Instaler hotfixen FØR dere starter et new game. You can simply install the hotfix and continue using your saved games. But community patch 1.70 is needed Alltid lurt å ta backup av save fila di, uansett hva du gjør. Endret 19. april 2009 av Stifi
Craxmerax Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Noen som gidder å poste linker til alle patchene i rekkefølge fra retail?
Stifi Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Noen som gidder å poste linker til alle patchene i rekkefølge fra retail? http://www.gamershell.com/download_16176.shtml http://www.gamershell.com/download_16318.shtml http://www.gamershell.com/download_15929.shtml http://www.gamershell.com/download_16176.shtml http://www.gamershell.com/download_23102.shtml http://www.gamershell.com/download_43738.shtml Noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå