Gå til innhold

Halo 3: ODST - Generell diskusjon og kjattprat

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nå spilt gjennom med en venn på heroic og vi brukte ca 7-8 timer. Men vi spilte en runde firefight før vi begynte.

Jeg er stort fornøyd med hele spillet men siste mission var ikke like episk som siste mission på halo 1 og halo 3

Skrevet

Leste Gamer sin anmeldelse nå for noen minutter siden og bestilte sporenstreks fra Platekompaniet. Nå må jeg bare få kjørt gjennom Fallout 3 før jeg får ODST i posten. Huff. Bare to dager å gjøre det på.

Skrevet

Må bare fortelle dere at Fire Fight er kjempe fett! Det kan være litt kjedelig på starten, men når du har spilt i 30-40 minutter.. fittyrakkern så fett!

Skrevet (endret)
Leste Gamer sin anmeldelse nå for noen minutter siden og bestilte sporenstreks fra Platekompaniet. Nå må jeg bare få kjørt gjennom Fallout 3 før jeg får ODST i posten. Huff. Bare to dager å gjøre det på.

Som Laland sa; ikke rush Fallout 3. Fallout 3 kan bare spilles på én måte, og det er denne;

- Kom deg ut av startområdet så fort som mulig.

- EXPLORE

- Ignorer hovedquesten

- Gjør sidequests istedet

- Explore mer

- Drep shit i slow-mo

- Explore enda mer

- Ta over Underworld

- Ta over Republic of Dave (tidligere Kingdom of Tom)

- Ta over Tennpenny Tower

- Gå på skorpionjakt ikledd Allistair Tenpennys kostyme, og Fatman som våpen.

- Explore enda mer

Endret av teletubbiekid
Skrevet
åssen er stemningen i spillet a? er det sånn ekkel følelse når du går i byen eller? :D

Litt skummelt da du går alene i mørket, så kommer en Brute hoppende på deg! :ph34r:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...