Gå til innhold

Ninja Blade demo ute nå. Testet?

Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet

Takk for tipset, skal laste ned nå og teste!

Skrevet

Tja, har det fulle spillet... men kan vel si det sånn at liker man ikke QTE så er ikke dette et spill man kommer til å like. Helt ekstremt hvor mange dem har klart å slenge inn bare i første chapter :p

Skrevet

I Wolverine har de løst QTE på en grei måte. Der beholder man kontrollen over karakteren gjennom hele sekvensen som vanligvis skulle vært QTE. Litt vanskeligere å dø er det, men det funker bra.

Men ok. Har skjønt at det nesten er for mye QTE og da blir det slitsomt og kjedelig.

Skrevet

Overdose av QTE, bosser som du må gjøre det samme på om og om igjen, latterlig ripoff av ninja gaiden, middelmådig grafikk, amerikanske stemmer, manko på ordentlig utfordring...

Vel, spillet skal i alle fall ha for at den pakket in ganske mange forskjellige spillsekvenser, likte for eksempel frefall sekvensen og når du løper mot bossen.

Skrevet

Har fullversjonen og dette banker Ninja Gaiden 2 så det griner etter. Jeg får faktisk den NG 1 følelsen jeg fikk når det var helt nytt og det er lenge siden jeg har hatt det så moro med slike spill. QTE er det mer enn nok av, også utenom cutscenes (er QTE finishers hvis du bruker riktig comboer), men jeg går aldri lei av dem. Chapter 1 sin siste boss hadde en sinnsykt kul QTE (mener det var edderkoppbossen) og jeg satt med et stort smil når den var ferdig :)

Eneste "kjipe" med det er at du kan ikke bomme på QTE. treffer du ikke riktig så bare spoler de tilbake helt til du klarer det(bortsett fra på enkelte angrep fra bosser hvor du tar skade).

Spillet er grisemoro spør du meg :)

Skrevet

Syns egentlig det bare ble irriterende med alltid de forbanna trykke sekvensene, er ok for å finishe en fiende, eller på slutten av boss fighter som i God of war, som btw gjør det mye mer lekkert enn dette. Er min mening, men gav en helt ok feeling med resten av gameplayet, venter såklart på anmeldelser.

• 1 måned senere...
Skrevet
Har fullversjonen og dette banker Ninja Gaiden 2 så det griner etter. Jeg får faktisk den NG 1 følelsen jeg fikk når det var helt nytt og det er lenge siden jeg har hatt det så moro med slike spill. QTE er det mer enn nok av, også utenom cutscenes (er QTE finishers hvis du bruker riktig comboer), men jeg går aldri lei av dem. Chapter 1 sin siste boss hadde en sinnsykt kul QTE (mener det var edderkoppbossen) og jeg satt med et stort smil når den var ferdig :)

Eneste "kjipe" med det er at du kan ikke bomme på QTE. treffer du ikke riktig så bare spoler de tilbake helt til du klarer det(bortsett fra på enkelte angrep fra bosser hvor du tar skade).

Spillet er grisemoro spør du meg :)

Enig, men dette er mye mer god of war kopi enn Ninja gaiden. Har spilt gjennom hele og dette er helt opp der med gow spillene synes jeg. Faktisk enda råere når det kommer til storslagne sekvenser.

Helt utrolig at dette spillet har fått såpass dårlige kritikker og er så lite populært. Haddet dette vært gow3 så tror jeg faktisk ikke så mange ville klaget.

Har ikke prøvd demoen enda, men så en videoanmeldelse der omtaler kalte spillet 360s God of War. Om det stemmer eller ikke får vi se.

Det stemmer perfekt. Tror faktisk jeg liker det bedre enn begge gow spillene og de er mine favoritter på PS2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...