Cic3ro Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Hei! Jeg sjekket gamezone i dag, og fant ut at de feirer finanskrisa med å gi bort spill. Lista er ikke spesielt lang, men det er vel verdt en liten sjekk Har bestilt Europa Universalis og Settlers IV til den nette sum av 29 kr
Zezner Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Takk for tipset! Bestilte to av hver (til en venn av meg også) så får vi se hvordan det går!
Joananas Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 SYKT! Jeg og kompisene mine bestilte masse spill. Tusen takk for tipset, Cicero! PS: Gamezone er gærne!
Lakus Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Jeg og kompisene mine bestilte masse spill. Masse? Var det ikke bare en 7-8 spill som var gratis da? Av de spillene var det bare Settlers som interesserte meg, men jeg har mer enn nok med Settlers 2 og Company of Heroes til PC. Mer eller mindre alt annet av spill både kan jeg, og kjøper jeg til konsoller.
Joananas Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Jeg og kompisene mine bestilte masse spill. Masse? Var det ikke bare en 7-8 spill som var gratis da? Av de spillene var det bare Settlers som interesserte meg, men jeg har mer enn nok med Settlers 2 og Company of Heroes til PC. Mer eller mindre alt annet av spill både kan jeg, og kjøper jeg til konsoller. Vi var 3 venner, bestilte et eksemplar av hvert spill hver. Det = masse spill. Når ting er gratis, klarer jeg ikke å dy meg. Spill som er til overs kan jeg gi bort til venner eller i bytte/gi bort tråden :-)
Cic3ro Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Skrevet 11. mars 2009 Gode tips burde vel deles Var ikke mange titlene, det skal jeg være enig i!
Cyberfrog Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Hvor er de "1000-vis" av titler som reklamebanneret nevner? Blir andre titler tilbudt etterhvert?
cavumo Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Har Prey, og det er gøy smile.gif. De andre spillene så dog litt bob-bob ut.
Killarfromspace Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Har Prey, og det er gøy smile.gif. De andre spillene så dog litt bob-bob ut. Hvor finner dere tilbudene?
Joananas Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Hvor er de "1000-vis" av titler som reklamebanneret nevner? Blir andre titler tilbudt etterhvert? De jukser nok litt, ettersom de har mange eksemplarer selvom det ikke er så mange forskjellige titler =)
Killarfromspace Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Hvor er de "1000-vis" av titler som reklamebanneret nevner? Blir andre titler tilbudt etterhvert? De jukser nok litt, ettersom de har mange eksemplarer selvom det ikke er så mange forskjellige titler =) Åssen i helvete finner du ut personnummeret ditt?
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Står vel på pass, bankkort, førerkort osv.
Breathe Fresh Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Var ikke så veldig mange bra spill der, da Men bra noen faktisk feirer finanskrisa, hehe
Killarfromspace Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Står vel på pass, bankkort, førerkort osv. ÅJA! bankkort.
Dofty_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Jeg bestilte 2 av hvert spill, 14 tilsammen. Men skjønte i ettertid at det bare var 2 spill per ordre, og ikke eksemplarer per ordre som jeg først trodde. Men til slutt sto det at bare Europa Universalis og Football Manager 2005 som blir sendt. Har 0 interresse av de spilla. Bestilte Prey og The Settlers etter det, men det virker som om den ikke blir godkjent.
bjaanes Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Dofty: Da forslår jeg at du sender en mail til de hyggelige folka på gamezone. De vil mest sannsynlig ordne det for deg. Jeg har veldig god erfaring med kundeservice hos de
Nøtte Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Jepp da ble det to nye spill da Settlers og american concuest eller noe sånt...
Dofty_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Dofty:Da forslår jeg at du sender en mail til de hyggelige folka på gamezone. De vil mest sannsynlig ordne det for deg. Jeg har veldig god erfaring med kundeservice hos de Håper bare de leser mailen min før de sender ut pakka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå