Gå til innhold

PSX Emulator Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg bruker ePSXe som PSX-emulator, men jeg trenger litt hjelp.

Jeg søkte litt rundt på Google, men fant ingenting.

Altså når jeg laster ned en .bin fil, hvordan skal jeg åpne den i ePSXe?

Gjerne si hvordan du gjør det, selv om du bruker en annen emulator.

PS: De spillene jeg lastet ned er Final Fantasy I, II, II, VI, IV, VII,VII og Crash Bandicoot-trilogien :) Og til dere skeptikere, jeg lastet ned fra CD'en og konverterte/komprimerte til .bin-fil.

Endret av HardC0re Gamer 1997
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Legg den i bios mappen i emulator mappen? Dette her kunne du godt tatt deg tid til å søke på internett om. Tipper det er rundt tusen guider om hvordan du setter opp en emulator <_<

Endret av Genetics
Skrevet
Legg den i bios mappen i emulator mappen? Dette her kunne du godt tatt deg tid til å søke på internett om. Tipper det er rundt tusen guider om hvordan du setter opp en emulator <_<

Det er det jeg gjort. Fæn!

Skrevet

Prøv da å bruke den "wizzarden" om igjen, slik at du kan velge bios, du kan også gå på verktøy/tools og se om du finner bios der hvor du kan velge ;)

Skrevet

Final Fantasy I, II, II, VI, IV, VII,VII og Crash Bandicoot-trilogien er under copyright lisens fortsatt så dette er da piratkopiering, tråden burde stenges.

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Er dette lovlig da? Bare lurer..

Edit: What a pre-answer.

Endret av Bruker-127711
Gjest Bruker-127711
Skrevet
PS: De spillene jeg lastet ned er Final Fantasy I, II, II, VI, IV, VII,VII og Crash Bandicoot-trilogien :)
Skrevet
PS: De spillene jeg lastet ned er Final Fantasy I, II, II, VI, IV, VII,VII og Crash Bandicoot-trilogien :)

Altså du må ha orginal spillet for at emulator er lovlig ;)

Skrevet

Jeg vet aldeles godt hvordan det ser ut. Er bare usikker på om du leter etter et svar her? "Select bios file." Mappen din ligger jo på skrivebordet, naviger til mappen bios og velg .bin filen..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...